افت فاحش ستاره پرسپولیس

کدخبر: ۱۸۳۸۴۱
کمال کامیابی‌نیا کم‌کم اهمیت‌اش را برای پرسپولیس برانکو از دست می‌دهد. تنها هافبک دفاعی فصل گذشته پرسپولیس از مهم‌ترین بازیکنان این تیم در بازی‌های منجر به قهرمانی این تیم بود. آن‌قدر مهم که نبود او باخت پرسپولیس در دربی تهران را رقم زد و محرومیت‌هایش پرسپولیس را دچار مشکلات زیادی کرد.
افت فاحش ستاره  پرسپولیس

 در این فصل اما کمال به تدریج جایگاهش را در تیم برانکو از دست داده است. اتفاقی که بیشتر از هر کس به دلیل رفتار خود کامیابی‌نیا است. پیش از بازی با سیاه‌جامگان بود که او بی‌آن که دلیل‌اش مشخص شود یک جلسه با تیم تمرین نکرد و از همان بازی کم‌کم جایش را به محسن ربیع‌خواه داد. تمرین نکرد و یک بازی بیرون نشست و از آن زمان هر بار هم که بازی کرده است نشانی از کامیابی‌نیای فصل گذشته نداشته. در بازی حیاتی پرسپولیس با الاهلی هم روی سهل‌انگاری‌اش اخراج شد و پرسپولیس را در خطر حذف قرار داد. اگرچه در نهایت برانکو با تعویض‌هایش پرسپولیس را نجات داد اما کامیابی‌نیا بازی‌ رفت نیمه‌نهایی برابر الهلال را هم از دست داد.

از قرار معلوم در بازی با سپاهان، آخرین بازی پرسپولیس پیش از بازی رفت برابر الهلال هم، برانکو قصد ندارد از او استفاده کند. شاید برای آن که تمرینی برای بازی مهم هفته آینده این تیم باشد. البته که برانکو بعد از باخت مقابل پیکان قصد ندارد یک بازی دیگر را هم قربانی لیگ قهرمانان آسیا کند و سعی می‌کند بهترین نتیجه ممکن را بگیرد. حضور پیدا نکردن کامیابی‌نیا هشداری برای او است که حالا رقیبی به نام محسن ربیع‌خواه دارد و شاید تا یکی دو هفته آینده احمد نورالهی هم به جمع رقبای او اضافه شود. رقبایی که هر دو از بازیکنان مورد علاقه برانکو هستند و می‌توانند بیشتر از این هم کمال را به حاشیه برانند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید