بازیکن پرسپولیس که در زمین گم شده است

کدخبر: ۱۸۴۰۳۳
کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ، اختلاف‌نظرهای پرشماری با هم دارند اما علاقه به بازی وحید امیری، برای هم دو مربی مشترک است.
بازیکن پرسپولیس که در زمین گم شده است

کارلوس، امیری را در روزهای بازی برای نفت به تیم ملی دعوت کرد و از این بازیکن، یک مهره ثابت برای تیمش ساخت. برانکو نیز امیری را برای پرسپولیس خرید و فصل گذشته با نمایش‌های درخشان این بازیکن خستگی‌ناپذیر، نتایج خوبی به دست آورد. در شروع لیگ هفدهم نیز امیری یکی از بهترین مهره‌های سرخپوشان بود اما این هفته، به نظر می‌رسید این ستاره در نصف‌جهان گم شده و هیچ نشانی از وحید امیری همیشگی در ساق‌هایش وجود ندارد. او را با رفت و برگشت‌های خستگی‌ناپذیر در کنار خط و نمایش‌هایی تماما در خدمت تیم به یاد می‌آوریم اما در مسابقه سپاهان، امیری هرگز استانداردهای آشنای بازی‌اش را بروز نداد.

وحید نه در نفوذها به موفقیت چندانی رسید و نه در ضدحمله‌ها توانست قدم بلندی برای رساندن تیمش به پیروزی بردارد. برانکو در مسابقه سخت با الهلال، به وحید امیری به مراتب آماده‌تری نیاز دارد. در غیاب مهدی طارمی و با حضور گادوین منشا، سطح دوندگی خط حمله پرسپولیس کاهش پیدا خواهد کرد و قرمزها بیشتر از همیشه، به نیروی دوندگی امیری احتیاج پیدا می‌کنند. ستاره بی‌هیاهوی شماره 19، برای تبدیل‌شدن به مرد کلیدی ایوانکوویچ در بازی بزرگ امارات، باید در سطحی بالاتر از بازی با سپاهان ظاهر شود. سطحی که به واقعیت استعداد و توانایی‌های این بازیکن، نزدیک‌تر باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید