برانکو ایوانکوویچ:کار سختی برابر الهلال داریم

کدخبر: ۱۸۴۲۹۰
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودم دیدار با الهلال یکی از سخت ترین بازیهای پرسپولیس است.
برانکو ایوانکوویچ:کار سختی برابر الهلال داریم

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار روز سه شنبه برابر الهلال عربستان که بعدازظهر امروز در ابوظبی امارات برگزار شد گفت: مقابل الهلال کار سختی در پیش داریم، از ابتدا گفته بودم گروه سختی داریم و حال دو تیم از آن گروه در نیمه نهایی هستند که شایستگی اش را هم داشتند. 

برانکو در پاسخ به این سئوال که پرسپولیس چگونه توانسته با شکست دادن تیم های قدرتمند به مرحله نیمه نهایی برسد؟ تصریح کرد: ما تنها تیمی در لیگ قهرمانان آسیا هستیم که با بازیکنان ایرانی به این مرحله رسیده ایم. ابزار پرسپولیس بازیکنانش بوده و خواست و اراده آنها تعیین کننده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره محرومیت مهدی طارمی خاطرنشان کرد: اهمیت طارمی در پرسپولیس به اندازه اهمیت کارلوس ادواردو بازیکن الهلال است. هرچند طارمی را برای بازی فردا نداریم ولی این مسئله چیزی در خواست ما برای پیروزی و برد همیشگی تغییری ایجاد نمی کند. 

برانکو در خصوص حذف پرسپولیس برابر الهلال در مسابقات دو فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا هم گفت:  تیم ما نسبت به آن مسابقه خیلی تغییر کرده و فقط مهدی طارمی و علی علیپور از آن تیم مانده اند. ما همیشه دنبال برد هستیم و نتیجه در زمین رقم می خورد.

دیدار رفت تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ فردا سه شنبه در ابوظبی امارات برگزار می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید