انتقادجنبش جهاداسلامی از بحرین وعربستان

کدخبر: ۱۸۴۴۲۴
جنبش "جهاد اسلامی" از عربستان و بحرین انتقاد و تمامی اشکال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت روزنامه رای الیوم، جنبش "جهاد اسلامی" در واکنش به اظهارات عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان و حمد بن عیسی بن سلمان آل خلیفه، پادشاه بحرین در بیانیه‌ای تمامی اشکال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و همچنین به برخی از کشورهای عربی نسبت به پایان دادن به تحریم‌های اشغالگری هشدار داد.

این جنبش در بیانیه مذکور همچنین اعلام کرد: اظهارات شماری از مسؤولان عربی که به دنبال "دوستی" با رژیم صهیونیستی و اعلام حسن نیت‌شان بوده‌اند را پیگیری کردیم.

وزیر امور خارجه عربستان اعلام کرده بود: توجیهی برای استمرار درگیری عربی و اسرائیلی نمی‌بینیم.

دولت رژیم صهیونیستی به دنبال ناآرامی در منطقه و اختلافات در جهان عرب است.

این جنبش افزود: ما این سوال را می‌پرسیم که آیا کسانی که با رژیم صهیونیستی فریاد صلح سر داده و به دنبال ارتباط برقرار کردن با آن هستند بهتر نیست دوستی و انسانیت‌تان را برای خاموش کردن جنگ‌هایی نشان دهند که اسرائیل در جنوب و شمال شعله‌ور کرده‌و کشورها را نابود کرده‌اند؟

جنبش جهاد اسلامی همچنین اعلام کرد: اگر از حمایت ملت ما و دفاع از حق و حقوقشان ناتوان هستید، دست دشمنانی که به خون ملت ما و اشغال اراضی‌مان آلوده شده را از طریق سیاست‌های عادی سازی نشویید.

این جنبش اعلام کرد: ما کنار ملت و تمامی نیروهای‌مان باقی خواهیم ماند تا پرچم دفاع از سرزمین فلسطین، قدس و مسجد الاقصی را به رغم تمامی شرایط سخت منطقه و تنش‌ها و تسلط نیروهای ظالم بر امت، ملت و مسائل‌مان بالا ببریم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید