دادستان تهران: علیه مدیریت تلگرام اعلام جرم شد

کدخبر: ۱۸۴۴۶۷
عباس جعفری دولت آبادی علت اعلام جرم علیه تلگرام را این گونه بیان کرد: شبکه تلگرام علاوه بر ارایه خدمات به گروه‌های تروریستی از جمله گروه داعش، به بستر مناسب برای فعالیت سایر گروه‌های مجرمانه سازمان یافته تبدیل شده و ارتکاب جرایم هرزه‌نگاری کودکان، قاچاق انسان و مواد مخدر را ترویج نموده و تسهیل کرده است. دادستان تهران اعلام کرد: علیه مدیریت تلگرام اعلام جرم شده و این پرونده به ناحیه‌ی امور بین‌الملل دادسرای تهران ارجاع شده است.
دادستان تهران: علیه مدیریت تلگرام اعلام جرم شد

عباس جعفری دولت‌آبادی در این باره توضیح داد: این که شبکه تلگرام خود را تابع قوانین غربی‌ می‌داند، مانع از رسیدگی به این اعلام جرم نخواهد بود.

او علت اعلام جرم علیه تلگرام را هم این گونه بیان کرد: شبکه تلگرام علاوه بر ارایه خدمات به گروه‌های تروریستی از جمله گروه داعش، به بستر مناسب برای فعالیت سایر گروه‌های مجرمانه سازمان یافته تبدیل شده و ارتکاب جرایم هرزه‌نگاری کودکان، قاچاق انسان و مواد مخدر را ترویج نموده و تسهیل کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، یازدهمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران با موضوع نقش فن‌آوری اطلاعات در تسریع رسیدگی‌های قضایی، روز یکشنبه دوم مهر ماه سال جاری با حضور معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فن‌آوری اطلاعات قوه قضاییه، معاونان دادستان، سرپرستان نواحی و رؤسای دوایر نظارت دادسرای تهران و قضات دادسراهای جرایم رایانه‌ای و نیابت، به ریاست عباس جعفری دولت‌آبادی برگزار گردید.

دادستان تهران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با تسلیت و تعزیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و دهه عاشورا، اظهار داشت: عاشورای حسینی در بر دارنده دو بال شور و شعور حسینی است. آن حضرت در دفاع از اسلام و مقابله با ظلم، ایثار و فداکاری نمودند و حضرت زینب سلام‌الله علیها نیز با تجلی شعور دینی و با انتقال پیام عاشورا، راه نهضت حسینی را ادامه دادند. امیدوارم این ایام برای مردم ایران که در تاسی از آن حضرت پیشگام بوده‌اند، همراه با شور و شعور حسینی باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید