آبی ها هنوز درحال مذاکره با مربیان مختلف هستند

معرفی سه گزینه نهایی هدایت استقلال +عکس

کدخبر: ۱۸۴۶۵۶
کمیته فنی باشگاه استقلال این روزها بشدت در حال جستجو برای یافتن گزینه ایی مناسب برای هدایت این تیم است و مذاکره به مربیان مختلف برای این کار ادامه دارد.
معرفی سه گزینه نهایی هدایت استقلال +عکس

در روزهایی که شایعات زیادی در مورد سرمربی استقلال مطرح می شود،( گفته می شود)مدیران این باشگاه روی ٣ گزینه به جمع بندی نهایی رسیده اند.

بعد از استعفای علیرضا منصوریان از سمت سرمربیگری استقلال نام فاتح تریم برای هدایت این تیم مطرح شد که البته از همان ابتدا هم مشخص بود به دلیل قرارداد بالای این مربی با فدراسیون فوتبال ترکیه این انتقال نهایی نخواهد شد. در این مدت بعد از منتفی شدن حضور تریم، رسانه و شبکه های مجازی پرشده است از گزینه های مختلف که احتمال دارد هدایت استقلال را قبول کنند. با این حال در این روزها سیدرضا افتخاری بدون ایجاد حاشیه و با حمایت کامل مسعود سلطانی فر مشغول مذاکره با ٣ گزینه نهایی هدایت استقلال است.

به گزارش ورزش سه، اولین گزینه استقلال زلاتکو دالیچ، سرمربی سابق العین است، سرمربی که مدت ها است نامش به عنوان گزینه هدایت این تیم مطرح شده است؛ اما هرگز خبری از مذاکره رسمی باشگاه استقلال با این مربی بیرون نیامده است. دالیچ به شکلی سرزده بازی پرسپولیس برابر الهلال را هم از نزدیک دید؛ اما کسی نمی داند این حضور برای مذاکره با استقلال بوده یا او برای دیدار با برانکو و تیم سابقش به ابوظبی سفر کرده است.

 

 


اما گزینه بعدی ونفرد شفر است که در ساعات گذشته خبرسازی های مکرری درباره او و مذاکره اش با استقلال صورت گرفته. سرمربی که سابقه روشنی در فوتبال قاره آفریقا دارد و ظاهرا گزینه حسن روشن، عضو کمیته فنی استقلال است. البته شفر هم اکنون از تیم های تونسی و حتی تیم ملی عراق پیشنهاد دارد.

 

 


گزینه بعدی هم برند شوستر سرمربی اسبق رئال مادرید است که با این تیم قهرمان لالیگا هم شده است و افتخاری در تلاش است او را مجاب به پذیرفتن هدایت استقلال کند. او یک اسم غافلگیر کننده و جذاب است و حضور احتمالی اش در ایران فوق العاده خواهد بود .

 

 


این اخبار غیر رسمی در شرایطی از هیئت مدیره استقلال و با تلاش خبرنگار "ورزش سه" به بیرون منتشر شده که هر ٣ گزینه هدایت استقلال گزینه های کارآمدی در عرصه مربیگری هستند و حضور احتمالی آنها می تواند چالشی جذاب در فوتبال ایران در عرصه مربیگری به وجود بیاورد.


استقلال روز دوشنبه گزینه نهایی مربیگری را انتخاب می کند و با توجه به بسته بودن فضای خبری این باشگاه هنوز مشخص نیست اسم نهایی کدام یک از این سه گزینه خواهد بود.


در دقایق پس از خبر انتشار مذاکره با شفر توسط روزنامه ایران ورزشی، پندار توفیقی عضو باشگاه استقلال از هواداران خواسته فقط خبر را از سایت و تلگرام رسمی باشگاه دنبال کنند. البته صبر هواداران استقلال با طولانی شدن مسیر انتخاب در آستانه سر آمدن است  و باشگاه در 24 ساعت آینده باید در این زمینه به اطلاع رسانی بپردازد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید