حمله سایبری به سعودی ها بخاطر برپایی کنسرت!

کدخبر: ۱۸۴۸۲۳
سازمان مدیریت تفریحات عمومی درعربستان سعودی که به تازگی از برگزاری کنسرت در این کشور حمایت کرد، اعلام کرد که مورد حملات سایبری قرار گرفته است.
حمله سایبری به سعودی ها بخاطر برپایی کنسرت!

به گزارش رویترز، سازمان مدیریت تفریحات و سرگرمی عمومی عربستان سعودی که سال گذشته به‌عنوان بخشی از برنامه اصلاحات یا چشم انداز ۲۰۳۰ این کشور تاسیس و راه اندازی شد، قصد دارد اقدامات و امکانات جدیدی را برای شهروندان سعودی فراهم بیاورد. این سازمان بدین منظور از کنسرت های موسیقی و همچنین نمایش های خیابانی حمایت کرده است.

عربستان سعودی با این اقدام تصمیم گرفته است بسیاری از شهروندان سعودی که سالانه مبالغ هنگفتی را خرج تفریحات و کنسرت های موسیقی می کنند و به کشورهای همسایه و اطراف نظیر دوبی سفر می کنند، را به کشور خود جذب کرده و بدین ترتیب از به هدر رفتن و خروج میلیون ها و میلیاردها دلار به خارج از کشور جلوگیری بعمل بیاورد.

این سازمان بر روی حساب کاربری توییتر خود روز جمعه اعلام کرده بود که مورد حملات سایبری قرار گرفته بوده است. همچنین سازمان مدیریت تفریحات عمومی در ادامه افزوده است که به دلیل مقابله با اقدامات اصلاح طلبانه این سازمان، مجرمان سایبری به وب سایت آن حمله کرده اند.

این سازمان هفته گذشته به مناسبت هفتاد و هشتمین سالگرد تاسیس عربستان سعودی برنامه های بزرگی جهت اجرای نمایش های خیابانی و کنسرت های موسیقی برگزار کرده بود.  

همچنین این سازمان بود که برای نخستین بار به زنان سعودی اجازه ورود به ورزشگاه ها در ریاض را صادر کرد. این درحالیست که در عربستان سعودی قوانین و مقررات سختگیرانه ای درباره ورود زنان به اماکن عمومی، تفریحی و ورزشی وضع شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید