قرارداد شفر با استقلال ۶ ماهه است؟

کدخبر: ۱۸۴۸۲۴
تکلیف سرمربی جدید استقلال تهران عصر دیروز مشخص شد و با انتخاب شفر آلمانی بازیکنان و هواداران این تیم از بلاتکلیفی خلاص شدند.
قرارداد شفر با استقلال ۶ ماهه است؟

بعد از جدایی علیرضا منصوریان از تیم استقلال، نام‌هایی برای جانشینی وی مطرح شد که همه این نامها در چند روز گذشته تحت تاثیر یک گزینه جدید به اسم «وینفرد شفر» آلمانی قرار گرفت. گزینه‌ای که حالا بعنوان مسئول فنی آبی های پایتخت انتخاب شده است و هواداران این تیم را به کسب نتایج مناسب در بازی های آینده امیدوار کرده است.

اما موضوع این است شفر و یا هر فرد دیگری که مسئولیت خطیر هدایت آبی پوشان را در این مقطع می پذیرفت، قراردادش با این باشگاه به احتمال فراوان تا پایان فصل و به صورت مشروط منعقد می‌گردد و تنها در صورت رضایت مدیریت باشگاه قرارداد این مربی برای فصل یا فصل های بعد تمدید خواهد شد.

آبی پوشان در پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر با ۸ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارند و این تیم در هفته نهم مسابقات لیگ برتر در تاریخ 20 مهرماه در استادیوم آزادی با سرمربی جدید خود مقابل تیم آماده فولاد خوزستان قرار گرفته تا این مربی در فوتبال ایران اولین محک جدی خود را پشت سر بگذارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید