بارش باران در ۳ استان کشور

کدخبر: ۱۸۴۸۸۸
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک در محورهای ورودی کلانشهر تهران از جمله آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران سنگین است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در ورودی کلانشهر تهران به ویژه آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران از محدوده مهرویلا تا گرمدره و در ادامه کیلومتر ۱۲ تهران تا بزرگراه شیخ فضل الله سنگین است.

او با بیان اینکه در اغلب محورهای استان‌های اردبیل، مازندران و گیلان شاهد بارش باران هستیم گفت: همچنین در محور کیاسر-سمنان، کرج-چالوس محدوده ولی آباد و محور فیروزکوه محدوده گدوک در استان مازندارن مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در آذربایجان غربی محور نقده به مه آباد و مه آباد به میاندوآب وزش باد شدید گزارش شده است و در این راستا به رانندگان توصیه می‌شود تا هنگام رانندگی در این محورها دقت کافی را داشته باشند.

رحمانی گفت: محور هزار به دلیل عملیات راه سازی از امروز تا ۸ آبان ماه از کیلومتر ۸۵ تا ۸۶ در روزهای شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر به غیر از ایام تعطیلات، مسدود است و رانندگان می توانند از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه برای تردد استفاده کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید