سایتی که در مورد خرید لباس به شما پیشنهاد می دهد

کدخبر: ۱۸۴۹۶۸
خرید لباس بر اساس سلیقه هر فرد به خصوص در فضای آنلاین کار دشواری است. اما سایتی به نام Finery این کار را برای مشکل پسندان ساده کرده است.
سایتی که در مورد خرید لباس به شما پیشنهاد می دهد

به گزارش دیجیتال ترندز، سایت یادشده ابتدا فهرستی از لباس های شما را با کمک خودتان تهیه می کند و بر همین اساس سلیقه و علائق شما برای خرید لباس را شناسایی می کند و پیشنهاداتی را در این زمینه به کاربران ارائه می کند.

عملکرد این سایت مشابه با برخی سایت ها و برنامه های موبایلی است که بر اساس فهرست موسیقی منتخب یک کاربر می توانند به وی پیشنهاداتی در زمینه گوش کردن به برخی قطعات موسیقی دیگر ارائه کنند.

ویتنی کیسی مدیرعامل و موسس سایت یادشده می گوید سایت یادشده عملکردی مشابه با TripIt، Spotify وMint دارد و می خواهد به آی تیونز دنیای پوشاک و البسه مبدل شود.

سایت خرید لباس

کاربران برای استفاده از این سایت باید از حساب کاربری جیمیل خود یا یکی از حساب هایشان در شبکه های اجتماعی استفاده کرده و وارد آن شوند. آنها سپس باید رسیدهای خریدهای خود از فروشگاه های پوشاک در ده سال اخیر را در این سایت وارد کنند.

سایت یادشده با بررسی این اطلاعات مجموعه ای از البسه و اقلام مرتبط را برای خرید پیشنهاد می دهد و علاقمندان می توانند برای خرید کالاهای مشابه اقدام کنند. همچنین با ارسال عکسی از البسه محبوب می توان پیشنهاداتی برای خرید بر همین مبنا دریافت کرد.

البته استفاده این سایت از اطلاعات خصوصی حساب های کاربری تاحدی نگران کننده به نظر می رسد، اما مدیران سایت می گویند به حریم شخصی کاربران احترام می گذارند و تنها از داده های دریافتی برای ارسال رسید یا کارت تبریک تولد و غیره استفاده می کنند.

دقت هوش مصنوعی این سایت برای شناسایی انواع البسه ۹۷ درصد اعلام شده و در آن ۳ میلیون قطعه لباس مختلف گنجانده شده که متعلق به ۶۲۵ شرکت تولیدی و فروشگاه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید