واکنش آیت الله آملی لاریجانی به شایعات اخیر در خصوص اعضای خانواده اش

کدخبر: ۱۸۵۰۸۱
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه شایعات اخیر در مورد اینجانب و خانواده‌ام هیچگونه ارزش پاسخگویی ندارد، هجمه‌ها به دستگاه قضایی و مسئولان قوه قضاییه را به دلیل اقدامات این دستگاه برای مقابله با فتنه ۸۸ و سد کردن راه نفوذ دشمنان دانست و تأکید کرد: شایعه پردازان که کاملاً شناسایی شده‌اند و از زمره اراذل و اوباش فراری فتنه ۸۸‌اند و اجیر اجانب گشته‌اند حقیرتر از آن هستند که بخواهیم پاسخی به آن‌ها بدهیم، اما به اربابان آن‌ها می‌گوییم که اگر تصور کرده اید با این قبیل اقدامات، مسئولان از راه خود که خدمت به مردم و حفظ نظام است عقب نشینی می‌کنند، سخت در اشتباهید.
واکنش آیت الله آملی لاریجانی به شایعات اخیر در خصوص اعضای خانواده اش

به گزارش میزان رئیس قوه قضاییه افزود: دشمن با سیلی محکمی که در فتنه ۸۸ و پروژه نفوذ از دستگاه قضایی خورده است، طبیعی است که علیه قوه قضاییه، مسئولان دستگاه قضایی و شخص رئیس قوه قضاییه شایعاتی را منتشر کند. اخیراً نیز شاهد انتشار برخی شایعات بودیم که عده‌ای به بنده گفتند به این شایعات پاسخ بدهید. به عقیده من این شایعات ارزش پاسخگویی ندارد. شایعه پردازان که کاملاً شناسایی شده‌اند و از زمره اراذل و اوباش فراری فتنه ۸۸‌ا ند و اجیر بیگانگان شده‌اند و در ازای خباثت و سخافت کاری‌شان، پول دریافت می‌کنند حقیرتر از آن هستند که بخواهیم پاسخی به آنان بدهیم. البته به اربابان آن‌ها می‌گوییم که اگر هدفتان عقب نشینی جمهوری اسلامی و مسئولان قضایی از خدمت به مردم و حفظ نظام است، بسیار در اشتباهید. مومن همچون کوه استوار است.

تاریخ از این مسائل زیاد دیده است. امیرمومنان، علی بن ابی‌طالب (ع) که امیر همه عوالم بود، به حدی علیه ایشان تبلیغات مسموم وجود داشت که وقتی در مسجد به شهادت رسیدند و خبر آن پیچید مردم شام از یکدیگر می‌پرسیدند مگر علی نماز هم می‌خواند؟ این تبلیغات سخیف همیشه بوده است و نباید در استواری و استقامت مومن خدشه‌ای وارد کند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید