افزایش قیمت گوشی‌ هوشمند در سال آینده

کدخبر: ۱۸۵۰۸۶
پیش‌بینی می‎شود سال آینده درخواست‌ها برای نمایشگرهای بدون لبه با افزایش بی‌سابقه‌ای روبه‌رو شود اما از آنجا که کارخانجات تولید پنل‌های نمایشگر نخواهند توانست به این حجم انبوه درخواست‌ها پاسخ دهند، این احتمال وجود دارد که صفحات نمایشگر و به تبع آن قیمت گوشی‌های هوشمند بیشتر شود.
افزایش قیمت گوشی‌ هوشمند در سال آینده

امسال شاهد عرضه گوشی‌های هوشمندی بودیم که با قیمت‌هایی بالاتر از انتظار وارد بازار  شدند. اگرچه این اتفاق بیشتر برای پرچمداران شرکت‌ها رخ داد، ممکن است سال آینده میلادی شاهد افزایش قیمت گوشی‌های بیشتری باشیم.

سال 2018 قطعا سال نمایشگرهای بدون لبه خواهد بود به همین دلیل سازندگان تلاش می‌کنند از این خصیصه در محصولات بیشتری استفاده کنند. با توجه به حجم بالای درخواست‌ها برای نمایشگرهای بدون لبه، این احتمال وجود دارد که کارخانجات فعلی قادر به برآورده کردن خواسته متقاضیان نباشند.

مسئله دیگر به نوع نمایشگرهای درخواستی شرکت‌ها مربوط می‏شود که هر یک سفارشی متفاوت از دیگری دارد؛ بنابراین کارخانجات تولید پنل‌های نمایشگر مجبور هستند برای هر شرکت نمایشگرهایی با مشخصات متفاوت بسازند. همچنین تولید نمایشگرهای 18:9 برای تولید نیاز به زمان بیشتری دارد ضمن اینکه این نمایشگرها حدود 20 درصد لایه‌های شیشه‌ای بیشتری نسبت به 16:9 مصرف می‌کنند.

همه این موارد سبب می‏شود تا هزینه تولید پنل‌های نمایشگر گوشی‌های هوشمند بیشتر شود و شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند مجبور شوند صفحات نمایشگر مورد نیاز محصولات خود را با قیمت بیشتری تهیه کنند که قطعا در قیمت نهایی گوشی‌های هوشمند اثر خواهد گذاشت

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید