دروازه بان استقلال تهران باز هم خبر ساز شد !

کدخبر: ۱۸۵۱۱۵
پس از آنکه دروازه بان شماره یک سالهای اخیر استقلال با حضور شفر به تمرینات بازگشت، دروازه بان جوان آبی‌پوشان در مورد جدایی‌اش با مدیرعامل باشگاه گفتگو کرده و ظاهرا خواهان جدایی شده است.
دروازه بان استقلال تهران باز هم خبر ساز شد !

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اتفاقاتی که در اواخر حضور منصوریان در استقلال رخ داده بود و مهدی رحمتی موقتاً از تیم اخراج شده بود، حسین حسینی به عنوان دروازه بان اول استقلال حراست دوازه آبی پوشان را بر عهده گرفت.

حسینی که امید داشت با رفتن رحمتی از استقلال دروازه بان شماره یک این تیم شده و این فصل درون دروازه به صورت ثابت قرار بگیرد در چند روز گذشته و به هنگام بازگشت رحمتی به تمرینات، مطمئن شد که باز هم باید تا پایان فصل و در صورت ماندن رحمتی نیمکت نشین بماند.

دروازه بان دوم استقلال که از این وضعیت ناراضی است ، جلسه ای را با مدیرعامل باشگاه برگزار کرد و حتی گفته شده است که به افتخاری اعلام کرده که اگر قرار است شرایط به این گونه باقی بماند رضایت نامه اش را دریافت کند تا به تیمی برود که بتواند در آن به طور کامل بازی کند.

حالا باید دید آیا با توجه به نزدیک بودن دربی مسئولان استقلال، رحمتی را نگه خواهند داشت یا او از استقلال می رود و یا اینکه حسینی که از نیمکت نشینی ناراضی است رضایت نامه اش را دریافت و از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید