ادامه شرایط بازیکن‎سالاری در استقلال !

کدخبر: ۱۸۵۱۱۹
بازگشت دوباره دروازه بان مغضوب به استقلال تهران پس از اخراج بخاطر مسائل انظباطی، شرایط بازیکن سالاری را در این تیم دوباره تقویت کرد.
ادامه شرایط بازیکن‎سالاری در استقلال !

در پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی، چیزی که بیشتر از هر چیزی مورد توجه قرار گرفت احتمال بازگشت او به استقلال بود. 

اما نکته مهمی که در پست فرهاد مجیدی تحت تاثیر خبر بازگشت او قرار گرفت، اشاره او به بازیکن‌سالاری موجود در استقلال بود. مجیدی دقیقا بعد از مصاحبه افتخاری و تذکرات او به مهدی رحمتی و تاکید او به پایان دوران بازیکن سالاری در استقلال این پست را منتشر کرد و خوشحالی خود را از اثبات قدرت پنهان رحمتی در استقلال پنهان نکرد.

فعلا فرهاد مجیدی آخرین نفری است که مهدی رحمتی را تلویحا متهم به بازیکن‌سالاری در استقلال کرده است. قبل از او منصوریان و مظلومی هم گلایه‌هایی از رحمتی داشتند و از او بابت دخالت در کار مربیان تیم انتقاد می‌کردند. سال‌ها قبل هم غلامرضا عنایتی جدایی‌اش از استقلال را مرتبط به دعوا بر سر بازوبند کاپیتانی استقلال دانسته بود. همان بازوبندی که در طول سال‌های اخیر همواره بر بازوی رحمتی بوده است. البته فراموش نکنیم که در زمان حضور نکونام در استقلال این بازیکن نیز بر سر بازوبند کاپیتانی و برخی مسائل دیگر با رحمتی مشکل پیدا کرده بود.

 باید منتظر ماند و دید نفر بعدی که رحمتی را به دخالت در کار مربیان و داشتن قدرت بیش از حد در تیم استقلال معرفی خواهد کرد چه کسی خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید