خطری که سیدجلال حسینی را تهدید می کند

کدخبر: ۱۸۵۱۷۵
محمدحسین کنعانی‌زادگان و روزبه چشمی دو نامزد بازی برای تیم ملی در جام جهانی در پستی هستند که سال‌ها است در اختیار مرتضی پورعلی‌گنجی، پژمان منتظری و سیدجلال حسینی است.
خطری که سیدجلال حسینی را تهدید می کند

مصدومیت طولانی‌مدت منتظری و امکان آماده نشدن او برای بازی‌های بعد از مصدومیت و بازی نکردن سیدجلال حسینی از ابتدای فصل در دو پست از معدود پست‌هایی که تغییر نسل در آن‌ها از 4 سال پیش انجام نشده بود کارلوس کی‌روش را به فکر انتخاب جایگزین‌های برای آن‌ها انداخته است.

 احتمال آماده نشدن دو بازیکن باتجربه تیم ملی برای جام جهانی وجود دارد و سرمربی تیم ملی از حالا به فکر بازیکنانی است که بتوانند خلاء احتمالی را پر کنند. منتظری حتی پیش از مصدوم شدن هم به اردوی آخر تیم ملی برای دو بازی کره جنوبی و سوریه دعوت نشد و کی‌روش از بازی‌های او در استقلال راضی نبود. سیدجلال حسینی هم از مدت‌ها پیش نتوانسته کمکی به باشگاه‌اش پرسپولیس بکند. تنها دفاع تیم ملی که حضورش در جام جهانی قطعی به نظر می‌رسد مرتضی پورعلی‌گنجی است که از بهترین بازیکنان تیم ملی در دور مقدماتی بوده. اگر حتی یک سال پیش گفته می‌شد یکی از این دو دفاع باتجربه تیم ملی هم قرار نیست در جام جهانی حضور داشته باشد کمتر کسی باور می‌کرد اما با روند جدید کاملا محتمل است که کی‌روش بازیکنان جوان‌تری را با خود به جام جهانی ببرد. 

حتی با وجود حمایت همه‌جانبه کی‌روش از سیدجلال در روزهای گذشته، امکان دور شدن او هم از تیم ملی وجود دارد و رقابت در دفاع تیم ملی شدیدتر از گذشته است.

روزبه چشمی و کنعانی‌زادگان در اولین بازی تدارکاتی تیم ملی برای جام جهانی در کنار هم قرار گرفتند و با وجود ناهماهنگی‌ها آزمون ناموفقی را نگذراندند. البته کی‌روش احتمالا قصد دارد محمدرضا خانزاده، بازیکن پدیده را هم در دفاع وسط و نه دفاع کنار تست کند. او هم مانند کنعانی‌زادگان از ابتدا مورد توجه سرمربی تیم ملی بود و هر دو از بازیکنان محبوب کی‌روش محسوب می‌شدند. توقف پیشرفت آن‌ها، برخی حاشیه‌ها و مصدومیت این دو را از تیم ملی دور کرد اما شانس حضور در جام جهانی باز هم به سراغ آن‌ها و البته چشمی آمده است و امکان دارد یک یا دو نفر از آن‌ها جایگزین بزرگان این سال‌های دفاع تیم ملی شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید