ستاره‌های اروپایی که شاید جام جهانی را از دست بدهند

کدخبر: ۱۸۵۴۲۶
بازی‌های انتخابی جام جهانی روسیه 2018 در اروپا رو به پایان است و این در حالی است که چندین نفر از ستاره‌های مطرح فوتبال با استرس زیاد کار را دنبال می‌کنند و هوادارانشان در حال حساب و کتاب هستند که ببینند این بازیکنان و تیم‌هایشان به جام جهانی خواهند رسید یا نه.
ستاره‌های اروپایی که شاید جام جهانی را از دست بدهند

برخی از تیم‌های بزرگ قاره سبز به احتمال زیاد بازی‌های جام جهانی روسیه را از دست خواهند داد و ستاره‌هایشان هم باید از خانه بازی‌ها را تماشا کنند. در زیر به بعضی از این ستارگان اشاره می‌کنیم.

آرین روبن (هلند)

در شرایطی که در گروهشان فرانسه و سوئد بالاتر از آن‌ها هستند هلند در خطر از دست دادن جام جهانی قرار دارد. این تیم از رسیدن به بازی‌های جام ملت‌های اروپا هم باز مانده بود. اگر تیم دوم جام جهانی 2010 به روسیه نرسد، آنوقت هواداران نمی‌توانند بازیکنی مانند آرین روبن را در تابستان آینده ببینند.

کریستیانو رونالدو (پرتغال)

او آخرین برنده توپ طلا است و شاید در روسیه غایب باشد. البته احتمال رسیدن پرتغال به بازی‌های پلی‌آف زیاد است، در گروهشان این تیم با سوییس رقابت دارد. اما اگر موفق نشوند باید جام جهانی بدون رونالدو را شاهد باشیم.

گرت بیل (ولز)

ولز هم اوضاعی تعریفی ندارد و روز دوشنبه باید با ایرلند بازی کند. گرت بیل هم کماکان مصدوم است و نمی‌تواند کمکی به تیم کند. او امیدوار است هم تیمی‌هایش کاری کنند که بتواند در روسیه بازی کند.

لوکا مودریچ، متیو کواچیچ و ایوان راکیتیچ (کرواسی)

شاید 3 نفر از بهترین بازیکنان لالیگا جام جهانی را از روی کاناپه خانه‌شان تماشا کنند، چون کرواسی اوضاع خوبی ندارد و در آخرین دیدار هم نتوانسته فنلاند را شکست دهد. سرنوشت این تیم حالا دیگر در دستان خودشان نیست.

جانلوئیجی بوفون (ایتالیا)

بوفون، دروازه‌بان اسطوره‌ای ایتالیا ستاره دیگری است که شاید جام جهانی روسیه را از دست بدهد. ایتالیا در گروهی قرار دارد که اسپانیا از آن صعود کرده و آن‌ها باید در پلی‌آف بازی کنند.

کسپر دولبرگ و کریستین اریکسن (دانمارک)

دانمارک تیم دیگری است که باید در پلی‌آف بازی کند، یعنی شاید در روسیه هواداران نتوانند شاهد بازی دولبرگ و اریکسن باشند.

مارک همسیک و یان اوبلاک (اسلواکی و اسلونی)

در گروه F همه چیز به بازی آخر بستگی دارد. اسکاتلند، اسلواکی و اسلونی همه برای رسیدن به پلی‌آف می‌جنگند. اگر دو تیم ذکر شده به جام جهانی نرسند همسیک، ستاره ناپولی و اوبلاک، ستاره اتلتیکو را در روسیه نخواهیم دید.

میرالم پیانیچ و ادین ژکو (بوسنی و هرزگووین)

بوسنی یکی از سورپرایزهای جام جهانی 2014 بود، اما این بار اوضاع برایش سخت شده و تیم پیانیچ و ژکو در شرایط بدی قرار دارد. این تیم باید شانسش را در پلی‌آف امتحان کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید