استقبال روس ها از دیدن بازی تیم ملی فوتبال ایران

تقابل فوتبالی «پارس ها» با «تزارها»

کدخبر: ۱۸۵۵۶۴
دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و روسیه امشب ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه شهر کازان برگزار می‌شود.
تقابل فوتبالی «پارس ها» با «تزارها»

روسیه (میزبان جام جهانی) و ایران هر دو در جام جهانی حضور دارند و این بازی، محک خوبی برای هر دو تیم است.نخستین بازی ایران و روسیه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ در شهر ابوظبی برگزار شد و ایران با تک گل محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۹۰ در آن مصاف دوستانه به پیروزی رسید.

ولادیمیروف، مدیر رسانه‌ای فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرد که 24 هزار بلیت بازی تیم ملی این کشور برابر ایران به فروش رفت که رکورد بازی قبلی با کره‌جنوبی را شکسته است.

ایگور ولادیمیروف به خبرگزاری تاس گفت: انتظار حضور 25 هزار تماشاگر را در ورزشگاه کازان داریم. البته تعدادی از بلیت‌ها را رایگان ارائه کردیم که اتفاق عجیبی نیست،زیرا این مسئله برنامه معمول بلیت‌فروشی فدراسیون فوتبال روسیه است. ما می‌خواهیم که مردم به ورزشگاه بیایند.در بازی شنبه گذشته روسیه برابر کره‌جنوبی در ورزشگاه اسپارتاک مسکو 20 هزار تماشاگر حضور یافتند.

ولادیمیر لئونوف، وزیر ورزش جمهوری تاتارستان هم درباره بلیت‌فروشی اظهار داشت: سهمیه خاصی وجود ندارد و سخت است بگویم چه تعداد ایرانی در ورزشگاه حضور خواهند یافت، البته در شهر کازان ایرانی ها هستند و یک کنسولگری نیز وجود دارد. انتظار حضور 100 تا 200 ایرانی در ورزشگاه کازان می‌رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید