صحنه هایی فوق العاده و اعجاب انگیز از معجزه فوتبال

کدخبر: ۱۸۵۵۶۶
فوتبال ورزش هیجان انگیزی است و در سراسر جهان طرفداران بی شماری دارد.طرفداران فوتبال گاه برای تیم های باشگاهی و یا ملی حرکات جذابی انجام می دهند که تا مدت ها سوژه رسانه ها و نقل محافل عمومی خواهد بود.یکی از این اتفاقات فوق العاده یکشنبه شب و برای صعود کشورمصر به مسابقات نهایی جام جهانی فوتبال روسیه رقم خورد.
صحنه هایی فوق العاده و اعجاب انگیز  از معجزه فوتبال

به گزارش اقتصاد نیوز،  تیم ملی فوتبال مصربا شکست کنگو بعد از 28 سال به جام جهانی صعود کرد. گل پیروزی بخش مصردر دقیقه 92 و از روی نقطه پنالتی وقتی به ثمر رسید هواداران این تیم سراز پا نمی شناختند و با ورود به زمین فوتبال و در آغوش گرفتن بازیکنان محبوب خود صحنه های جالبی را رقم زدند.

همان طور که دراین عکس مشاهده می کنید دوهوادارمعلول تیم ملی فوتبال مصرهم با ویلچر خود را به وسط زمین مسابقه رسانده و خود را در شادی هواداران با بازیکنان شریک کرده اند.این بدون شک یکی ازمعجزات و جذابیت های فوتبال است که آن را با دیگر ورزش ها متمایز کرده است. البته یکی از هواداران معلول تیم ملی مصرنیز پس از صعود به جام جهانی خوشحالی جالبی انجام داد که سوژه بسیاری از رسانه‌ها و فضای مجازی شد.

صعود مصر به جام جهانی

صعود مصر به جام جهانی

این برد البته دراماتیک و لحظه آخری بود تا شور و حال اش بیش از حالت معمولی باشد درست شبیه آنچه ما در 8 آذر 1376 تجربه اش کرده ایم و هنوز یادمان هست وقتی خداداد  دروازه بوسنیچ را باز کرد چه بر ما گذشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید