افتتاح بیمارستان مورینیو !

کدخبر: ۱۸۵۶۹۷
تیمی با یک لشکر مصدوم. این شاید بهترین توصیف اوضاع فعلی منچستریونایتد باشد. تیمی که برای دیدار با رقیب دیرینه خود لیورپول که بعد از اتمام بازی‌های ملی است، آماده می‌شود اما ژوزه مورینیو برای آن یک دغدغه بزرگ دارد.
افتتاح  بیمارستان مورینیو !

 در حال حاضر هفت بازیکن اصلی یونایتد با مصدومیت روبه‌رو هستند و هر کدام به نحوی دست آقای خاص را خالی گذاشته‌اند. مصدومیت‌هایی که اگر ادامه‌دار باشند، می‌توانند خیلی زود یونایتد را از کورس رقابت با منچسترسیتی در راه قهرمانی لیگ برتر عقب بیندازند اما مشکل کجاست؟ چرا شیاطین این همه مصدوم دارد؟ و از همه مهمتر، دقیقاً چه زمانی این بازیکنان به میادین برخواهند گشت؟

پل پوگبا: نزدیک به یک ماه می‌شود که دچار مصدومیت شده است. پوگبا از تاریخ ١٢ سپتامبر که از ناحیه کشاله ران آسیب دید تاکنون نتوانسته مجوز بازی را دریافت کند و به تبع آن بازی‌های ملی را از دست داد. وضعیت پل طوری است که هنوز زمان دقیقی برای بازگشتش به میادین مشخص نشده اما او اخیراً پستی از خودش در حال انجام حرکات موزون در ماشین منتشر کرد که نشان می‌دهد در حال آمادگی برای بازی است.

زلاتان ایبراهیموویچ: چند وقت پیش‌ قراردادش را با شیاطین سرخ به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا صاحب شماره ١٠ یونایتد شود. ایبرا از تاریخ ٢٠ آوریل که همان انتهای فصل قبل می‌شد رباط پاره کرد تا برای مدت‌ها دور از مستطیل سبز باشد. خبر خوب برای مورینیو این است که می‌تواند از ژانویه زلاتان را به بازی بگیرد. مورینیو در آخرین اظهارنظرش، زلاتان را مرد اضافی یونایتد در تیم فصل دوم دانست که وقتی کاملاً آماده شد به کمک این می‌‌آید.

روملو لوکاکو: اینکه هم زلاتان بخواهد مصدوم باشد هم روملو لوکاکو، کار را برای مورینیو سخت می‌کند. بهترین گلزن این فصل شیاطین سرخ، در آخرین روز سپتامبر از ناحیه قوزک پا دچار آسیب‌دیدگی شد و انتظار می‌رود تا چند روز دیگر به ترکیب اصلی بازگردد. این را همه می‌دانند یونایتد آماده به یک گلزن آماده نیاز دارد و اکنون گزینه‌ای قابل اعتمادتر از مهاجم بلژیکی وجود ندارد.

مارکوس روخو: درست همزمان با زلاتان مصدوم شد و پارگی رباطش باعث شد مثل ایبرا خانه‌نشین شود. مدافع تیم ملی آرژانتین در نبود خود علاوه بر یونایتد به تیم ملی کشورش در راه رسیدن به جام جهانی‌ روسیه ضربه زد. گفته می‌شود او در ژانویه پا به توپ خواهد شد و همراه با ایبرا آمادگی‌‌اش را به دست خواهد آورد.

فیل جونز: با مصدومیت بدموقعی که پیش از ماه اکتبر برایش به وجود آمد بازی‌های ملی را از دست داد تا جشن صعود انگلیسی‌ها به جام جهانی‌ روسیه را از خانه تماشا کند. گفته می‌شود دفاع وسط منچستریونایتد این روزها در کمپ تمرینی کارینگتون به طور اختصاصی تمرین می‌کند و به بازی با لیورپول خواهد رسید.

مروان فلینی: بازیکن مورد علاقه آقای خاص که شایعه شده پیشنهاد تمدید قرارداد آن هم به مدت دو فصل دیگر را از سوی باشگاه دریافت کرده، همچون لوکاکو و جونز در اواخر سپتامبر با مصدومیت مواجه شد. آسیب‌دیدگی از ناحیه پاشنه پا بود. او اما در بازی شنبه شب تیم ملی بلژیک مقابل بوسنی هم از ناحیه زانو مصدوم شد تا نگرانی‌های مورینیو بابت از دست دادن طولانی مدت این هافبک بیشتر شود.

مایکل کریک: این یکی به طور حتم تقابل با قرمزهای مرسی ساید را از دست می‌دهد. مصدومیت مایکل کریک در تاریخ ٢٤ سپتامبر برایش پیش آمد و فعلاً نباید به فکر بازی کردن باشد. او در بهترین زمان ممکن ١٤ اکتبر به مستطیل سبز برمی‌گردد و دوباره بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را به بازو می‌بندد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید