توقف ثبت‌نام رانندگان یک تاکسی اینترنتی

کدخبر: ۱۸۵۸۵۸
مدیر شرکت حمل و نقل اینترنتی که اخیرا با خبر آزار یک مسافر توسط راننده حاشیه ساز شده، گفت: تا اطلاع ثانوی ثبت‌نام رانندگان در سطح شهرها را متوقف کرده‌ایم و از این پس تایید هویت هر راننده توسط ۳ ناظر به طور مجزا انجام می‌شود.
توقف ثبت‌نام رانندگان یک تاکسی اینترنتی

پس از انتشار گزارشی از یک مورد آزار و اذیت یک خانم مسافر توسط یک راننده شرکت حمل و نقل اینترنتی، شهرام شاهکار مدیر اجرایی این شرکت از بهبود عملکرد این سامانه خبر داد.

وی با ابراز تاسف و ناراحتی بابت خبر ناخوشایند اخیر مبنی بر حادثه‌ای که در یکی از سفرهای این شرکت حمل و نقل اینترنتی اتفاق افتاده، گفت: در مسیر شفاف‌سازی دلایل بروز این اتفاق ناگوار، به دستگاه‌های انتظامی و قضایی کشور عزیزمان اطمینان کامل داریم و همانند گذشته، نهایت همکاری را برای روشن شدن حقیقت با دستگاه‌های مذکور خواهیم داشت.

وی گفت: این شرکت تاکنون بیش از 100 میلیون سفر موفق را در صحت کامل به انجام رسانده است و صدها هزار هم‌راه (راننده) معتمد، مسئول و سخت‌کوش از طریق این سامانه به خدمات‌رسانی و کسب روزی می‌پردازند.

وی گفته: متهم این حادثه با سو‌استفاده از اطلاعات و هویت فردی دیگر موفق به فریبکاری شده و در فرآیند تایید صلاحیت راننده در این شرکت تخطی کرده است. بنابراین ما برای بالا بردن هرچه بیشتر امنیت سفرها، اقداماتی فوری و جدی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم. از این پس، تایید هویت هر راننده از سوی 3 ناظر و کارشناس با تجربه و متخصص شرکت به طور مجزا صورت می‌گیرد.

شاهکار ادامه داد: همچنین تا اطلاع ثانوی، فرآیند ثبت‌نام رانندگان در سطح شهرها را متوقف کرده‌ایم، تا تمام مراحل جذب رانندگان را بار دیگر با دقت ارزیابی کرده و بهبود بخشیم. به‌زودی اطلاعات کامل‌تری ارائه خواهد شد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید