پرسپولیس یک گام به عقب برداشته است !

کدخبر: ۱۸۵۹۱۳
پرسپولیس ابتدای فصل لیگ هفدهم را با فشار حضور در لیگ قهرمانان آسیا شروع کرد و شاید به همین دلیل بوده که با وجود تقویت نقاط ضعف فصل گذشته قرمزها بعد از 8 بازی در لیگ برتر یک امتیاز هم نسبت به فصل گذشته کمتر به دست آورده‌اند.
پرسپولیس  یک گام به عقب برداشته است !

 برد دیشب پرسپولیس برابر استقلال خوزستان پنحمین برد این تیم در لیگ هفدهم بود. آن‌ها در فصل گذشته هم 5 برد از 8 بازی ابتدایی به دست آورده بودند. اما فصل قبل پرسپولیس تا هفته هشتم بدون شکست بود و این بار یک شکست و دو تساوی در کارنامه‌اش دارد. پرسپولیس برانکو با تقویت نقاط ضعف فصل گذشته غالب انرژی‌اش را روی لیگ قهرمانان آسیا گذاشت اما شکست سنگین 4-0 برابر الهلال در بازی رفت تقریبا کار پرسپولیس را در آسیا تمام کرد. مگر این که منتظر شبه معجزه‌ای باشیم.

خط حمله قرمزها که حالا مهدی طارمی را هم در اختیار ندارد در اولین بازی لیگ برتر بدون طارمی موفق شد 3 بار گل بزند. آمار مجموع گل‌های پرسپولیس هم با 16 گل قابل دفاع است. به خصوص که قرمزها در 8 بازی ابتدایی فصل قبل فقط 10 بار گل زده بودند. اما در خط دفاع نمی‌توان هیچ دفاعی از عملکرد تیم برانکو داشت. تیمی که فصل قبل در میانه نیم فصل اول و بعد از 8 بازی فقط 2 بار دروازه‌اش باز شده بود حالا 6 گل خورده برایش ثبت شده و در آسیا هم که شکستی سنگین برابر الهلال پذیرفته. اگر پرسپولیس نتواند معجزه‌ای شکل بدهد و با شکست الهلال به فینال برسد باید خیلی زود لیگ برتر را جدی‌تر دنبال کند تا حداقل نسبت به فصل گذشته پسرفت نداشته باشد. فعلا تیم برانکو گامی به عقب برداشته. شاید بتواند خود را به مرحله بالاتری در حد فینال آسیا برساند. شاید هم باید دوباره به حضور در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر راضی باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید