۹۰ دقیقه کسالت بار / 4 گل استقلال از 9 بازی !

کدخبر: ۱۸۵۹۹۲
بازی استقلال و فولاد خوزستان یکی از کسل کننده ترین بازی های لیگ هفدهم بود. از ابتدا تا پایان، دو تیم هرگز بازی هجومی را در دستور کار خود قرار ندادند و ریتم بازی تا پایان به شکلی یکنواخت کسل کننده بود. آماری که در پایان بازی منتشر شد نشان داد که بازیکنان دو تیم حتی یک بار هم شوت در چارچوب دروازه حریف نداشتند.
۹۰ دقیقه کسالت بار / 4 گل استقلال از 9 بازی !

از 7 شوت استقلال و 3 شوت فولاد، هیچ یک داخل چارچوب تیم حریف نبود و تمام ضربات با فاصله نسبتا زیاد از دروازه تیم مقابل به بیرون رفته است. البته 3 موقعیت خطرناک برای استقلال و یک موقعیت برای فولاد به دست آمد اما این موقعیت‌ها هرگز به شکلی نبود که از آنها بوی گل به مشام هواداران برسد و آنها را نیم‌خیز کند.

پیش‌بینی می‎شد بازی دیشب دو تیم زیباتر و چشم نوازتر از چیزی باشد که دیدیم اما شاید مرور آمار گلزنی دو تیم در این فصل نشان دهد که این انتظار زیاد هم به جا نبود. استقلال در 8 بازی قبلی خود فقط 4 گل زده بود و ضعیف‌ترین خط حمله لیگ هفدهم را به خود اختصاص داده بود و فولاد هم با 9 گل زده، ضعیف‌ترین آمار را در میان تیم‎های بالای جدولی داشت و همین آمار ضعیف نشان می دهد که تساوی بدون گل در این بازی، زیاد هم دور از انتظار نبود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید