شوخی چند میلیونی!

کدخبر: ۱۸۶۱۷۵
جمعه شب مهدی کیانی خبر درگیری‎اش را با عارف آغاسی تکذیب کرد و مدعی شد که با او شوخی کرده و نمی‌داند چرا برخی این موضوع را بزرگ کرده‌اند. عارف آغاسی هم در اینستاگرام خود مدعی شد که کیانی با همه بازیکنان شوخی می‌کند و هیچ درگیری در میان نبوده است. طبق معمول این رسانه‌ها بودند که به جنجال‌آفرینی متهم شدند.
شوخی چند میلیونی!

 دیروز صبح هم باشگاه تراکتورسازی بیانیه‌ای صادر و به رسانه‌ها گوشزد کرد که انتشار اخبار نادرست و کذب در خصوص یک اتفاق که به‌هیچ‌عنوان جدی نبوده قطعا اقدام حرفه‌ای و اخلاقی نیست. اما چند ساعت بعد باشگاه تراکتورسازی در بیانیه‌ای جدید اعلام کرد  مهدی کیانی را به کسر 20% از مبلغ قرارداد و توبیخ کتبی در پرونده و همچنین عارف آغاسی را به کسر 10%‌ از مبلغ قرارداد و توبیخ کتبی در پرونده محکوم شده اند. در این بیانیه از شوخی‌های نابجا و بچه‌گانه کیانی و آغاسی هم انتقاد شدیدی شده است.

البته کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز سریع به این موضوع ورود کرد و این دو بازیکن را تا اطلاع بعدی محروم کرد.

به هر حال این شوخی کوچک که رسانه‌ها آن را بزرگ کرده بودند چند ده میلون تومان برای کیانی و آغاسی آب خورد و البته به نظر می‌رسد مسئولان تراکتورسازی برای جلوگیری از جریمه شدیدتر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، دست تنبیه بازیکنان خود زده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید