معمای خط دفاع پرسپولیس مقابل الهلال

کدخبر: ۱۸۶۳۲۸
در غیاب حسین ماهینی محروم، ترکیب خط دفاع پرسپولیس مقابل الهلال عربستان دستخوش تغییراتی خواهد شد. با وجود محرومیت ماهینی، برانکو گزینه‌های متعددی برای چینش مدافعان تیمش در برابر الهلال دارد و دست او برای انتخاب بهترین ترکیب باز است.
معمای خط دفاع پرسپولیس مقابل الهلال

محتمل‎ترین ترکیب خط دفاع پرسپولیس این است: جلال حسینی و شجاع خلیل‎زاده دو مدافع میانی باشند، محمد انصاری در دفاع چپ بازی کند و صادق محرمی مدافع راست باشد. این ترکیب یکی از بهترین و مطمئن‎ترین ترکیب‌های ممکن در غیاب حسین ماهینی است. ویژگی مثبت این ترکیب، هماهنگی مدافعان میانی و تجربه تجربه بالای آنهاست. ضمن این که دو مدافع کناری هم سابقه بازی در چپ و راست را دارند. اما نکته منفی این ترکیب این است که باتوجه به خصلت تدافعی انصاری، بار حملات و نفوذها بر روی دوش محرمی خواهد افتاد و بعید است از جناح چپ انصاری توانایی نفوذ زیادی داشته باشد.

احتمال دوم که ضعیف هم هست حضور شایان مصلح در دفاع چپ است. او توانایی نفوذ زیادی دارد و اگر در فرم خوبی باشد می‌تواند فرصت‎های خوبی برای مهاجمان پرسپولیس ایجاد کند. با حضور او، از بین جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده و محمد انصاری یک نفر نیمکت‌نشین خواهد شد و البته صادق محرمی همچنان در ترکیب اصلی باقی خواهد ماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید