اعلام محدودیت‌ های ترافیکی مازندران

کدخبر: ۱۸۶۷۰۲
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران محدودیت‌های ترافیکی در این استان را اعلام کرد.

محسن هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا  از محدودیت‌های ترافیکی امروز چهارشنبه ۲۶ مهر تا شنبه ۲۹ مهرماه ۹۶ خبرداد و اظهار کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه تا ساعت ۶ روز شنبه بیست و نهم مهرماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در مورد محدودیت های تردد در محور کندوان نیز خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه مورخ بیست و هشتم مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه مورخ بیست و هشتم مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.

هاشمی خاطرنشان کرد: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه سنگین و انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و برعکس،  به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی همچنان ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در مورد محدودیت تردد در محور هراز نیز اظهار کرد: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۶ مهر از ساعت ۸ تا ۲۴ روز های پنجشنبه و جمعه این هفته از محور هراز ممنوع است.

هاشمی افزود: در محور فیروزکوه، تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه مورخ از تهران به قائم شهر و برعکس، ممنوع است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید