تتلو، هوادار یک باشگاه جدید شد +عکس

کدخبر: ۱۸۶۹۲۶
امیر مقصود لو خواننده زیر زمینی که به یکباره رو زمینی ! شد علاقه خود به فوتبال را بارها نشان داده است.
تتلو، هوادار یک باشگاه جدید شد +عکس

تتلو ابتدا با طرح دوستی با برخی از بازیکنان فوتبال ایران گاهی عکس های خود را با این بازیکنان در شبکه اجتماعی خود منتشر می کرد. وی بعد ها خود را یک پرسپولیس دو آتیشه خواند و به تمرینات این تیم می رفت و با برخی بازیکنان گفتگو می کرد. پس از اینکه از این طریق حواشی برای بازیکنان ایجاد شد ورود این خواننده به تمرینات سرخ ها ممنوع شد. 

تتلو اما مدتی بعد اعلام کرد که استقلالی است و با منصوریان و چند بازیکن استقلال دوستی عمیقی دارد. اما رفت و آمد تتلو به باشگاه استقلال نیز دوام چندانی نداشت.

با رفتن علی کریمی به باشگاه نفت تهران مقصود لو دوباره رنگ عوض کرد و خود را هوادار نفت تهران معرفی کرد. اما علی کریمی به وی روی خوش نشان نداد تا تتلو از این باشگاه نیز رانده شود.

حالا وقتی تتلو دیده همه راه ها در باشگاه های فوتبال داخلی به روی او بسته شده به ناچار حامی یک باشگاه محبوب و پرطرفدار انگلیسی شده است.

تتلو طرفدار آرسنال شد

تتلو با پوشیدن لباس آرسنال این روزها خود را طرفدار این باشگاه نشان می دهد. با این شرایط باید دید حواشی تتلو به این باشگاه قدیمی انگلیسی هم سرایت خواهد کرد یا نه. با این حال هواداری وی از این تیم هم گذار خواهد بود و باید منتظر تیم جدید تتلو هم باشید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید