ال جی تابلوهای تبلیغاتی را متحول می کند +عکس

کدخبر: ۱۸۷۲۰۹
شرکت ال جی تمرکز خود را روی تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی گذاشته است؛ صنعتی که آینده تابلوهای تبلیغاتی بوده و مزایای بسیاری نسبت به تابلوهای چاپی دارد.
ال جی تابلوهای تبلیغاتی را متحول می کند +عکس

شرکت ال جی به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه تابلوهای تبلیغاتی، به مسیر خود در راستای پیشرفته کردن و به اشتراک گذاشتن دانش ساخت تابلوهای دیجیتالی محلی ادامه می‌دهد. امری که به لطف متخصصان این صنعت و آخرین نوآوری‌های مدرن این حوزه به راحتی ممکن شده است.

بر اساس گزارش‌ها انتظار می‌رود صنعت تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال در سال‌های پیش رو رشدی تصاعدی داشته باشد. با توجه به سرعت بالای تغییرات در این صنعت، افزایش استفاده از تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی برای بهبود و تقویت فرآیند برندسازی و البته بیشتر دیده شدن برای جلوتر افتادن از رقبا، توجه و علاقه به صنعت تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی روز به روز در حال افزایش است. همچنین حوزه رسانه های دیجیتالی نیز بسیار توسعه پیدا کرده است و باعث می‌شود توجه بیشتری به این صنعت جلب شود.

تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی

شرکت ال جی با توجه به همه این مسائل پیش‌بینی کرده است که آینده صنعت تابلوهای تبلیغاتی چگونه خواهد بود و مشتریان چه انتظاراتی از آن خواهند داشت. در همین راستا، یکی از ترندهای اصلی آینده رشد سریع صنعت تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی است. این صنعت در کشورهای منطقه خودمان مثل امارات تا سه سال آینده بیش از 50 درصد رشد پیدا خواهد کرد. دلایل این استقبال بی‌نظیر فراوان‌اند. مثل توقع بالای مشتریان، رقابت‌پذیری، بازاریابی بهتر و استفاده از تکنیک‌های تبلیغاتی جدید.

آقای کوین چا، رئیس بخش خاورمیانه و آفریقای شرکت ال جی می‌گوید:

تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی آینده این حوزه هستند و هیچ برگشتی در کار نیست. به نظر ال جی این منطقه نمونه عالی از پذیرش و استفاده از جدیدترین فناوری‌ها برای پیشرفت‌های تجاری است.

صنایع مختلفی در خاورمیانه و آفریقا از این فناوری پیشرو بهره می‌برند. شرکت‌هایی که قبل از بقیه صنایع از تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی استفاده کرده‌اند شامل خرده‌فروشی‌ها، هتل‌ها، املاک، بیمارستان‌ها و حمل و نقل می‌شوند. مثلا در حوزه خرده‌فروشی‌ها این تابلوها عملکرد بسیار امیدوارکننده‌ای داشته‌اند. در فروشگاه‌ها با استفاده از پیام‌ دادن به مخاطب و راهنمایی او از طریق این تابلوهای تبلیغاتی، ترافیک را به سمت فروشگاه هدایت کرده و تجربه کاربری متفاوتی را رقم می‌زند. عاملی که باعث می‌شود مشتری حس راحتی و رضایت داشته باشد.

مزایای تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی نسبت به تابلوهای چاپی و سنتی

عامل کلیدی مهم دیگر این است که تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی کاملا با استراتژی‌های بازاریابی هماهنگ هستند. در عصر گوشی های هوشمند و صفحه نمایش‌های لمسی، همه به دنبال این هستند که صفحه‌ای را لمس کرده و در لحظه از محتواهای دیجیتالی استفاده کنند. این امر باعث شده که بازاریاب‌ها نتوانند از روش‌های سنتی مثل محتواهای ثابت و غیر متحرک برای جذب مخاطب استفاده کنند. با توجه به اینکه مشاهده محتواهای ویدیوی در سرتاسر دنیا رو به افزایش است، نمی‌توان قدرت تابلوهای دیجیتالی در این حوزه را نادیده گرفت. قدرتی که همچنین باعث می‌شود بتوان به صورت مداوم محتواها را آپدیت کرد.

به علاوه، منتشر کردن اطلاعات به صورت لحظه‌ای یک امر حیاتی برای بازاریابی است. وقتی یک مشتری برای اولین بار بیلبوردی را ببیند، دفعه دیگر به آن نگاه نخواهد کرد. در حالی که در تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی، محتوا به صورت لحظه‌ای و با توجه به نظر بخش بازاریابی قابل تغییر است.

در عین حالی که تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال به عنوان یک راه حل تجاری تمام عیار شناخته می‌شوند، آنها بسیار کمتر به محیط زیست آسیب زده و مضرات تابلوهای چاپی را نیز ندارند. با توجه به این امر یکی دیگر از ترندهای آینده، یعنی پایداری و دوست‌دار محیط زیست بودن هم پوشش داده می‌شود.

به جای آنکه در تابلوهای چاپی، به صورت مداوم تصویری با ابعاد مشخص چاپ کنید، می‌توانید در تابلوهای دیجیتالی بدون آسیب زدن به محیط زیست، چند پیام مختلف را به صورت همزمان نشان داده و نصف قیمت تصویر چاپی هزینه کنید.

نهایتا، ال جی ترند پنجم را به شما معرفی می‌کند. در آینده شرکت‌های پیشرو بیشتر به سمت هزینه کردن برای تابلوهای جدید خواهند رفت. چه تابلوهای جدید محیطی و چه تابلوهای داخلی. این شرکت‌ها به دنبال یک چیز جدید، خلاقانه، پویا و درگیر کننده می‌گردند و تنها جوابشان تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی خواهد بود.

در راستای همکاری و رشد صنعت تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی، ال جی در بزرگترین نمایشگاه فناوری منطقه یعنی GITEX شرکت کرده است. در این نمایشگاه که از 8 تا 12 اکتبر در دبی برگزار شد، بازدیدکنندگان از جدیدترین و پیشرفته‌ترین صفحه نمایش های ال جی دیدن کردند.

آقای چا همچنین گفت:

ما بسیار  خرسندیم که این منطقه رشد بی‌نظیر تابلوهای تبلیغاتی را تجربه می‌کند. در LG ما به مسیر خود برای عرضه پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و جدیدترین محصول ال جی در این حوزه یعنی پنل OLED به جهانیان، ادامه خواهیم داد. همچنین راهکارهای جدیدی معرفی خواهیم کرد تا به وسیله آنها شرکت‌ها راحت‌تر به مخاطب هدف خود دست پیدا کرده و روش‌های سنتی بازاریابی و انتقال اطلاعات را کنار بگذارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید