رقابت یک میلیاردر جوان با ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا

کدخبر: ۱۸۷۳۴۰
«مارک کوبان» قصد دارد به عنوان یک چهره جوان و میلیاردر در انتخابات سال ۲۰۲۰ ریاست‌جمهوری آمریکا با دونالد ترامپ رقابت کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی؛ «مارک کوبان»، سرمایه‌گذار و میلیاردر آمریکایی، اعلام کرد خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا آماده می‌کند.

کوبان مالک باشگاه بسکتبال «دالاس ماوریکس» و یک چهره شناخته شده تلویزیونی در آمریکاست. وی در مصاحبه اخیر خود با فاکس نیوز به مجری گفت: من ذاتا و به شدت مستقل هستم؛ اما برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک جمهوری خواه ثبت نام خواهم کرد. فکر می‌کنم در این حزب فضای کافی برای یک شخصیت با محوریت اجتماعی وجود دارد. اما در باطن یک نامزد مستقل هستم.

سخنان این میلیاردر آمریکایی به آن معناست که وی یک رقیب جدی برای دور دوم ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، خواهد بود.

کوبانی در ادامه مصاحبه خود گفت: فکر می‌کنم وارد برهه زمانی شده ایم که به شخصی با قابلیت ارتباط برقرار کردن با مردم نیاز داریم، کسی که بتواند با مردم در یک سطح پایه ارتباط برقرار کند و آنچه آن‌ها می‌گویند را درک کند. فکر می‌کنم در هر دو مورد دارای توانایی هستم. چه نامزد انتخابات شوم و یا نشوم، در هر حال تصمیم بزرگی است.

وی همچنین وعده داد تا زمانیکه راهکار‌های مناسبی برای بهبود زندگی شهروندان آمریکایی در دست نداشته باشد، اعلام کاندیداتوری نخواهد کرد.

کوبان در ابتدا یکی از حامیان دونالد ترامپ بود؛ اما کمی بعد نظر خود را تغییر داده و از «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات سال ۲۰۱۶، اعلام حمایت کرد.

کوبان و ترامپ در توییتر تجربه نزاع لفظی را نیز داشته اند بطوریکه ترامپ در یک توییت مربوط به ماه فوریه گفته بود کوبان به اندازه کافی هوشمند نیست تا رئیس جمهور شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید