واکنش جالب مهراب قاسم خانی به شایعات + عکس

کدخبر: ۱۸۷۴۴۶
مهراب قاسم خانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به انتشار شایعه ای جدید در خصوص خود و همسرش واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنوز زمان زیادی از شایعه اعتیاد شقایق دهقان نمی گذرد که شایعه جدیدی پیرامون مهراب قاسم‌خانی و همسرش این روزها در شبکه‌های مجازی خبری دست به دست می چرخد و  از تعصب زیاد این فیلمنامه نویس به همسر بازیگرش حکایت دارد که اجازه فعالیت در شبکه های مجازی را به او نمی دهد.

به همین منظور مهراب قاسم‌خانی نویسنده مجموعه‌ها و فیلم‌های سینمایی همچون: باغ مظفر، مرد هزار چهره ، شب های برره،نقطه چین و پاورچین با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود این شایعه را دستمایه طنز قرار داد.

مهراب قاسم خانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"پس از کشف اعتیاد بازیگر زن مشهور، ش.د به مواد مخدر، برگى دیگر از زوایاى تاریک زندگى مشترک وى با فیلمنامه نویس چاق م.ق برملا شد. در این ارتباط م.ق که در ابتدا همه اتهامات را تکذیب میکرد پس از بازجویى هاى فنى گفت "آخ". او همچنین افزود که "بله من یه عنوان یک مرد ایرانى غیرتمند و متعصب نمیتوانستم تحمل کنم که شقایق... ببخشید، ش.ق وارد فضاى مجازى شود و به همین خاطر او را هر روز سفت کتک میزدم" م.ق اضافه کرد که "زنان ایران تحت تاثیر تهاجم فرهنگى، جنگ نرم، تهمینه میلانى و دولت عربستان دچار از راه به در شدگى شده اند و از مقامات میخواهم که هر چه زود تر جلوى این انحرافات و کنسرت ها را بگیرند و سرعت اینترنت را پایین بیاورند" او همچنین افزود که "اعتیاد همسرم به مواد مخدر هم تقصیر اصغر فرهادى و سعید روستایى و سیاه نماهایى از این دست بود". وى در پایان چیزى نگفت."

 واکنش جالب

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید