واکنش متفاوت ترکان به نامه بقایی

کدخبر: ۱۸۷۷۲۱
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه نسبت به اظهارات حمید بقایی درباره قوه‎قضائیه واکنش نشان داد.
واکنش متفاوت ترکان به نامه بقایی

به گزارش خبر فوری، اکبرترکان عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفت وگویی درباره نامه بقایی به رئیس قوه‎قضائیه با اشاره به اینکه بنده در جریان این پرونده نیستم، تاکید کرد: بقایی درصدد است با انجام چنین اقداماتی در صدر آنتن و اخبار رسانه‎ها باقی بماند و از این موضوع در جهت ضربه زدن به دولت روحانی استفاده کند لذا بنده تمایل ندارم درباره وی اظهارنظر کنم.

وی تصریح کرد: اگر افرادی مثل بنده جواب بقایی را بدهیم به وی کمک خواهیم کرد تا به کارخود ادامه دهد از این رو معتقدم نباید با وی یکی به  دو کرد و جواب وی را داد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: این فرد یک آدم درجه دو مثل خود احمدی‌نژاد بوده است که برای انقلاب کاری نکرده است از این رو اگر این افراد روی آنتن قرار دهیم این افراد به شخصیت‎های مهم کشور تبدیل می‎شوند از این رو صلاح نمی‎بینم درباره وی گفت‌وگو کنم.

ترکان درباره اظهارات بقایی پیرامون اینکه دولت جدید حق شکایت از دولت‎های قبلی را ندارد، گفت: بنده از نظر حقوقی نمی‌‌توانم درباره این موضوع اظهارنظر کنم ولی اگر یک دولتی احساس کرد در یک جایی خطای مدیریتی رخ داده با آن به صورت مدیریتی برخورد می‎کند اما اگر یک موضوعی از خطای مدیریتی عبور کرد و تبدیل به اقدامی مجرمانه شد مسئولان مربوطه باید به دادگستری مراجعه کنند.

وی تاکید کرد:  موضوعاتی که در دولت رخ می‌‌دهد یا از جنس خطای اداری است یا مدیریتی که اگر خطای اداری باشد معمولا در کمیته تخلفات اداری مربوط به کارمندان مورد رسیدگی قرار می‎گیرد و خطاهای مدیریتی هم در سطوح مدیریتی بررسی می‎شود اما اگر موضوعی به جرم تبدیل شد و اقدام مجرمانه تلقی شد مدیران موظف به شکایت به دستگاه قضایی هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید