تهدید ترسناک سرمربی فوتبال فرانسه توسط داعش +عکس

کدخبر: ۱۸۷۹۶۶
گروه تروریستی داعش همچنان تهدیدات خود را در سال منتهی به جام جهانی ادامه داده است.
تهدید ترسناک سرمربی فوتبال فرانسه توسط داعش +عکس

بعد از آنکه تصاویری عجیب از سوی گروه تروریستی داعش از لیونل مسی پشت میله های زندان منتشر شد، حالا آنها دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه را سوژه بعدی خود قرار داده اند. امروز تصویر جدیدی از سوی این گروه انتشار یافته که در آن دشان را دشمن خدا خوانده و وی را تهدید به ترور کرده اند.

در همین حال روزنامه انگلیسی میرر در واکنش به تهدید داشان به مرگ و نابودی توسط گروه تروریستی داعش ، گزارشی از وضعیت این گروه و امنیت در جام جهانی روسیه را منتشر کرد.

در گزارش میرر آمده است: فدراسیون فوتبال فرانسه البته این تهدید را جدی گرفته و از صبح امروز یک تیم عملیاتی ویژه در ردای محافظ امنیتی مراقب خانواده دشان و شخص مربی تیم ملی فوتبال فرانسه خواهند بود.

داعش

در ادامه آمده است: خبر مربوط به تهدید دشان شوک سنگینی در رسانه‌های ورزشی و اجتماعی فرانسه ایجاد کرده چرا که برخی جوانان فریب خورده و پیوسته به داعش در خاک فرانسه هستند و با دیدن این تصاویر بر خود واجب می‌دانند که آن را اجرایی کنند، همین پوستری که ممکن است ما را به خنده بیندازد، برای یک جوان تحت تاثیر داعش یک حکم از سوی فرمانده است.

نویسنده با اشاره به متن های داخل پوستر طراحی شده داعش می نویسد: آنها گفته‌اند که به ترورهای خود ادامه خواهند داد و ما گویا باید منتظر آنها و اقداماتشان در روسیه باشیم.

نویسنده این گزارش در ادامه می‌نویسد: فرانسه بیشترین ضرر را از این گروه تروریستی متحمل شده و مردم فرانسه هنوز تلخی مربوط به واقعه شهر نیس را با بیش از 86 کشته فراموش نکرده‌اند.

در ادامه این گزارش، نویسنده با اشاره به جمله درج شده در کنار صورت دشان، «تو دشمن اللّه هستی» می‌نویسد: برای تو نامه‌ای می‌نویسیم، تو که دشمن اللّه هستی، از تو چیز بدی ندیده‌ایم و کسی که عمری خوب زندگی کرده نمی‌تواند دشمن اللّه باشد.

پس از تهدید لیونل مسی و خانواده‌اش توسط داعش، فدراسیون و اتحادیه فوتبال آرژانتین نیز برای افزایش ضریب امنیت کاروان تیم ملی فوتبال این کشور دست به کار شد. مسی نیز به پیشنهاد مدیر باشگاه بارسلونا قبول کرد تیمی 4 نفره متشکل از افراد زبده و خبره امنیتی تحت فرمان ناتو مراقب مسی و همسر و فرزندانش باشند.

در پایان این گزارش می‌خوانیم: شما نوشته‌اید که منتظرتان باشیم، اتفاقا شما منتظر ما باشید، ما مردم جهان خود را برای جام جهانی 2018 روسیه آماده می‌کنیم، فارغ از نژاد و رنگ و مذهب و ملیت، با شعار صلح جهانی در این تورنمنت بزرگ حضور خواهیم داشت و جشن بزرگی خواهیم گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید