آمار خیره کننده از دانلود اپلیکیشن های اندروید و iOS

کدخبر: ۱۸۸۰۵۰
به تازگی گزارشی مبنی بر میزان دانلود و ساعات استفاده از اپلیکیشن ها توسط App Annie منتشر شده است.
آمار خیره کننده از دانلود اپلیکیشن های اندروید و iOS

برنامه آنالیز و تحلیل اپلیکیشن ها به نام App Annie، گزارش خود برای سه ماهه سوم سال را منتشر کرده است. با توجه به گزارش ارائه شده، بیش از 26 میلیارد اپلیکیشن برای پلت فرم های iOS و اندروید در سه ماهه سوم سال جاری میلادی دانلود شده است که این تعداد جدا از بروزرسانی و نصب مجدد اپلیکیشن ها می باشد. این تعداد از دانلود اپلیکیشن، به میزان 8 درصد از تاریخ مشابه سال گذشته بیشتر است.

کاربران، نزدیک به 325 میلیارد ساعت را صرف استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی کرده اند که طبق گزارش App Annie این زمان، 40 درصد بیشتر از سال گذشته می باشد. این افزایش به دلیل راه اندازی شبکه اینترنتی گسترده از سال 2016 در کشورهای هند و ویتنام و اندونزی می باشد که رشدشان در این زمینه دو رقمی شده است.

تعداد دانلود اپلیکیشن کاربران iOS نیز نسبت به سال گذشته 8 درصد رشد داشته است. بازار اصلی اپلیکیشن های iOS کشورهای چین، آمریکا و عربستان سعودی می باشد.

پرداخت هزینه برای اپلیکیشن ها نیز رشد داشته است به طوری که کاربران، 17 میلیارد دلار برای آن ها پرداخت کرده اند که از این میزان، 11 میلیارد دلار مربوط به خرید اپلیکیشن از اپ استور بوده است. App Annie پیش بینی می کند تا سال 2021 این مقدار به 100 میلیارد دلار برسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید