ساخت هفت بازی جدید برای پلی استیشن ۴

کدخبر: ۱۸۸۱۸۷
برنامه های شرکت سونی تنها به رویداد مشهور E3 خلاصه نشده و این شرکت به زودی در مراسم Paris Games Week 2017 از هفت بازی جدید کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن VR رونمایی می کند.
ساخت هفت بازی جدید برای پلی استیشن ۴

سونی همانند سایر شرکت ها از جمله مایکروسافت، بتسدا، الکترونیک آرتز و یوبی سافت در مراسم بزرگ و باشکوه E3 سال میلادی جاری شرکت کرد و به معرفی بازی های جدید کنسول پلی استیشن ۴ و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن پرداخت. اما این شرکت ژاپنی در رویداد E3 2017 چندان قوی ظاهر نشد و حتی تعداد عناوین ویدیویی معرفی شده در کنفرانس ردموندی ها بیشتر از سونی بود.

حال به نظر می رسد این تصمیم سونی نه تنها بی دلیل نبوده، بلکه کاملا برنامه ریزی شده و هوشمندانه انتخاب شده است! بر اساس جدیدترین پست بلاگ رسمی پلی استیشن، شرکت سونی اظهار داشت که به‌زودی در مراسم Paris Games Week امسال به معرفی هفت بازی جدید کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن وی آر می پردازد و بازیکنان و دارندگان کنسول های این شرکت منتظر مراسمی جذاب و پربار باشند.

پیش کنفرانس رسمی شرکت سرگرمی های تعاملی Sony در رویداد Paris Games Week 2017 ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۸ آبان به وقت تهران (۳۰ اکتبر) برگزار می شود که علاقه مندان می توانند از طریق شبکه Twitch به صورت زنده این مراسم را دنبال کنند.

پس از گذشت یک ساعت، سونی در ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه رسما از هفت بازی جدید کنسول پلی استیشن ۴ و واقعیت مجازی پلی استیشن رونمایی می کند و در نهایت به استریم بازی های ویدیویی آینده می پردازد. بنابراین از امروز خود را برای یک روز شلوغ و پربار آماده کنید و منتظر هفت بازی جدید کنسول پلی استیشن ۴ و PSVR باشید!

بنا به گفته های سونی، این شرکت در مجموع از بیست و یک بازی جدید در رویداد Paris Games Week 2017 رونمایی می کند که هفت تا از آن مربوط به عناوین ویدیویی دو پلتفرم پلی استیشن ۴ و پلی استیشن وی آر است. لازم به ذکر است؛ استریم زنده کنفرانس سونی در نمایشگاه هفته بازی های پاریس ۲۰۱۷ در اغلب شبکه های اجتماعی پخش می شود.

آقای سید شومن (Sid Shuman)، یکی از اعضای شرکت سرگرمی های تعاملی Sony، این کنفرانس را مهم و با ارزش دانسته و مدعی است که روز طولانی‌ای [روز برگزاری مراسم] در پیش روست! به علاوه، بلاگ رسمی پلی استیشن در بیانیه‌ای اعلام کرد: «E3 2017 تنها نیمی از داستان بود».

شرکت سونی در جریان کنفرانس رسمی رویداد E3 سال میلادی جاری با نمایش تریلری، اطلاعات بیشتری در زمینه بازی مورد انتظار God of War ارائه کرد. همچنین ضمن معرفی عنوان Shadow of the Colossus، برای اولین بار بخش چند نفره و آنلاین بازی Call of Duty: WWII در طول این کنفرانس به نمایش گذاشته شد.

سونی در طی مراسم سال گذشته Paris Games Week ضمن انتشار ویدیو جدید بازی Horizon Zero Dawn و اعلام تاریخ انتشار مبارزه‌ای Street Fighter V، به معرفی بخش چند نفره بازی محبوب و پرطرفدار آنچارتد: میراث گمشده و Detroit: Become Human پرداخته است.

فراموش نکنید که شرکت Sony رویداد بزرگ و مهمی دیگری را در ماه دسامبر سال میلادی جاری تحت عنوان PlayStation Experience 2017 برگزار می کند. بر اساس آخرین خبرهای دنیای بازی، این رویداد در روز ۹ دسامبر سال میلادی جاری (۱۸ آذر ماه سال ۹۶) در شهر آناهیم ایالت کالیفرنیا آمریکا برگزار می شود و تا روز ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) ادامه خواهد داشت.

از دیگر خبرهای مرتبط با دستگاه های شرکت سونی، می توان به رونمایی از مدل جدید هدست های واقعیت مجازی پلی استیشن و عرضه به‌روز رسانی شماره ۵٫۰٫۱ کنسول PS4 اشاره کرد. هدست واقعیت مجازی جدید پلی استیشن تفاوت چندانی با نسخه قبلی ندارد و تغییراتی به منظور راحتی بازیکنان در آن ایجاد شده است. یکی مهمترین تغییرات و قابلیت این هدست جدید، پشتیبانی از ویژگی HDR است که منجر به افزایش کیفیت و رنگ تصاویر می شود. تغییر دیگری که ارزش این هدست را نسبت به مدل قبلی بیشتر کرده، یکپارچه شدن سیستم صوتی است. به بیان دیگر، سازندگان هدفون ها را در داخل PSVR تعبیه کرده اند و دیگر نیازی به اتصال جداگانه هدفون به هدست نیست.

همچنین به‌روز رسانی شماره ۵٫۰٫۱ پلی استیشن ۴ جز فریمورهای کوچک دستگاه به شمار می رود و نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید! گفته شده هدف اصلی از انتشار این به‌روز رسانی، بهبود عملکرد و ثبات پایداری دستگاه است. جهت مشاهده جزئیات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید