مشکل جدید گوشی های گوگل

کدخبر: ۱۸۸۱۸۸
گوشی هوشمند گوگل از زمان عرضه، با مشکلات زیادی از جمله مشکل صدای گوشی مواجه شده است.
مشکل جدید گوشی های گوگل

پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال بهترین گوشی‌های هوشمند گوگل هستند اما کنترل کیفیت و مشکلات تست کردن ممکن است باعث کاهش فروش این گوشی هوشمند شود. این گوشی در هفته‌های گذشته با مشکلاتی از قبیل رنگ صفحه نمایش و سوختن مواجه بود که خریداران و طرفداران این گوشی را به شک انداخته و باعث شده است برخی خرید این محصول را حداقل در شرایط فعلی پیشنهاد نکنند.

به تازگی کاربران مشکل صدای این گوشی را نیز گزارش کرده اند. پیکسل 2 و به میزان کمتر پیکسل 2 ایکس ال صداهای با فرکانس بالا را از بلندگوی تماس پخش می کند. از طرف دیگر نویزها هنگام تماس اتفاق می افتند. غیرفعال کردن NFC معمولا مشکل صدا را حل می کند. در حالی که به طور قطعی هنوز اصلاحیه‌ای (آپدیت) منتشر نشده است. البته عده ای ممکن است فکر کنند این  خبر شایعه است اما تعداد زیادی از خریداران پیکسل 2 و تعداد کمی از خریداران پیکسل ایکس ال این مشکل را گزارش کرده اند. همچنین یکی از کاربران گزارش داده است که گوگل با فرستادن یک گوشی جایگزین برای کسانی که این مشکل را دارند موافقت کرده است.

مشکلات زیاد گوشی هوشمند گوگل نشانه خوبی نیست. همانطور که سامسونگ آموخت (در گوشی Note 7) گوگل بهتر است هر چه سریع‌ترمشکلات را صادقانه به مردم بگوید و عذرخواهی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید