موفقیت خط حمله پرسپولیس درغیاب طارمی

کدخبر: ۱۸۸۱۹۳
پرسپولیس بعد از بازی با سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر بدون حضور مهدی طارمی به مصاف رقیبانش رفته و در بازی های بدون مهاجم اولش در 5 مسابقه 8 گل به ثمر رسانده است.
موفقیت خط حمله پرسپولیس درغیاب طارمی

پرسپولیس در حالی باید مسابقات لیگ برتر را ادامه بدهد که حداقل تا چهارماه آینده مهاجم اول و آقای گلش را در اختیار نخواهد داشت. پرسپولیس از هفته هفتم لیگ برتر و بعد از اعلام محرومیت طارمی شب قبل از بازی دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال در 5 مسابقه ای که به میدان رفته آقای گل را در ترکیب نداشته اما میانگین 1.6 گل را در هر بازی ثبت کرده است.

8 گل بدون طارمی

پرسپولیس بدون طارمی در 5 بازی 8 گل زده است و نکته جالب این جا است که 7 گل از  این هشت گل را مهاجمان پرسپولیس یعنی منشا و علیپور به ثمررسانده اند. پرسپولیس در اولین بازی بدون طارمی در لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد اما در بازی های بعد از آن موفق شد در هر بازی گل بزند. این تیم در بازی با استقلال خوزستان سه گل به ثمر رساند. دو گل توسط علی علیپور و یک گل توسط شجاع خلیل زاده و سپس در بازی برگشت برابر الهلال که بازی دو بر دو مساوی شد هر دو گل را گادوین منشا به ثمر رساند. پرسپولیس در بازی جام حذفی نیز برابر تیم نفت با نتیجه دو بر صفر برنده شد و گل های این بازی را علی علیپور و گادوین منشا برای این تیم زدند. در آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر و در دربی 85 برابر استقلال نیز این تیم با تک گل علی علیپور به پیروزی رسید.

1 باخت، 1 مساوی و 3 برد

پرسپولیس بدون مهدی طارمی در 5 مسابقه ای که برگزار کرده 1 باخت برابر الهلال در بازی رفت، یک مساوی برابر همین تیم، دو برد در لیگ برتر برابر استقلال خوزستان و استقلال تهران و یک برد در جام حذفی برابر نفت به دست آورده است. آمار امتیازگیری پرسپولیس بدون طارمی در لیگ برتر صد در صد است اما در لیگ قهرمانان این تیم در دوبازی بدون طارمی فقط یک مساوی کسب کرده است. برد برابر نفت هم همانطور که گفته شد در غیاب طارمی در جام حذفی به دست آمد.

منشا و علیپور خطرناک و گلزن

به گزارش ورزش سه، از زمانی که زوج منشا و علیپور در خط حمله پرسپولیس شکل گرفت بیشتر گل های این تیم را مهاجمانش می زدند. اما زمانی طارمی فقط در خط حمله گل می زد و این هافبک ها و مدافعان بودند که در گلزنی کمک می کردند اما منشا و علیپور هفت گل از هشت گل پرسپولیس را در 5 بازی بدون طارمی به ثمر رسانده اند تا نشان دهند که خطرناکترین زوج خط حمله فوتبال ایران در حال حاضر هستند و در غیاب اقای گل دو فصل فوتبال ایران بی محابا دروازه های حریفان را باز می کنند. آیا این زوج تا چهارماه آینده نیز می تواند پرسپولیس را پیش ببرد؟ باید صبر کرد...

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید