صورت این مدلینگ پس از اسید پاشی بهبود یافت! + عکس

کدخبر: ۱۸۸۳۲۶
صورت اسید پاشی مدلینگ 21 ساله بعد از چند ماه دیده شد ، او که دوره ی درمانی جدی را سپری کرده بود با بهبودی شگفت انگیز چهره اش نوشت " حالا زمان پایان دادن به پنهان شدن است".

نمناک؛ دختر جوان چند ماه پیش زمانی که همراه پسرعمویش داخل خودرو و پشت چراغ قرمز توقف کرده بودند قربانی اسیدپاشی خیابانی شد ، حادثه ای که در شرق لندن رخ داد و مدلینگ جوان هندی را به شدت دچار جراحت کرد حالا با نتیجه ی امیدوارکننده درمان باز منتشر شد.صورت اسید پاشی

 

صورت اسید پاشی

عکس دختر جوان و پسرعمویش قبل از اسیدپاشی به صورتشان

صورت سوخته دختر قربانی اسید پاشی بهبود یافت

"رشام خان" در ماه ژوئن در بکتون از طریق پنجره ماشین مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفت و دچار سوختگی شدید شد ، سوختگی در صورت و بدن او آثار دلخراشی را برجای گذاشته بود .طی چند ماه بعد از این حادثه "رشام" 21 ساله دوره درمانی خاصی را سپری می کرد و تمام این مدت هیچ تصویری از خود منتشر نکرد چرا که سوختگی صورت او برایش ناراحت کننده بود و دوست نداشت دیگران این ناراحتی را احساس کنند .

4 ماه از ان حادثه می گذرد و حالا مدلینگ جوان تصاویری جالب توجه از بهبودی خود منتشر کرده و نوشت "حالا زمان پایان دادن به پنهان شدن است". او عکسهایی از روند بهبودی خود منتشر و نظرات مثبت بسیاری دریافت کرد.بهبودی چهره اسیدپاشی شده "رشام" شگفت انگیز است و این نتیجه ی امیدواری و انگیزه ی بالای او در ادامه دوره های درمانی بود.

تصاویر دیدنی و امیدوارکننده از بهبودی صورت اسید پاشی شده "رشام"

صورت اسید پاشی

صورت اسید پاشی

چهره بهبود یافته دختری که صورتش با اسیدپاشی سوخته بود

صورت اسید پاشی

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید