پشیمانی نیماربه دلیل جدایی‌اش از بارسلونا

کدخبر: ۱۸۸۳۴۶
مهاجم پاری ‌سن‌ ژرمن از ترک بارسلونا و پیوستن به تیم فرانسوی پشیمان است.
پشیمانی نیماربه دلیل جدایی‌اش از بارسلونا

نیمار در تابستان امسال جنجالی‌ترین اتفاق را در فصل نقل‌ و انتقالات رقم زد و به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد. باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن برای انتقال مهاجم برزیلی به بارسلونا ۲۲۲ میلیون یورو (مبلغ بند آزادسازی) پرداخت کرد.

نیمار با این جدایی قصد داشت شرایط را به نفع خود عوض کند و از زیر سایه مسی در بیاید و به مرد اول تیمش تبدیل شود اما با حضورش در پاریس حاشیه‌های زیادی پیرامونش را گرفتند. جنجالی‌ترین اتفاق، درگیری لفظی میان مهاجم برزیلی و ادینسون کاوانی بود. در ظاهر مشکل دو بازیکن حل شد اما در واقع مهاجمان برزیلی و اروگوئه‌ای به صورت شفاف در این رابطه صحبت نکردند.

اکنون شرایط مطابق میل نیمار پیش نمی‌رود. این‌ در حالی است که باشگاه بارسلونا هنوز شکستی را در لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا تجربه نکرده است و نبود نیمار را احساس نمی‌کند.

تلویزیون بارسلوناBeteve  به شرایط کنونی مهاجم برزیلی  پرداخت و عنوان کرد: او مسیر درستی را انتخاب نکرده است. این شبکه تلویزیونی در برنامه‌اش اعلام کرد: مهاجم برزیلی از ترک بارسلونا پشیمان است و دلش برای این باشگاه تنگ شده است.

Beteve دلیل این موضوع را نداشتن رابطه خوب با اونای امری (سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن) و روش‌های سرمربی ‌اسپانیایی عنوان کرد. همچنین نزدیکان مهاجم برزیلی در پاریس احساس راحتی نمی‌کنند.

با وجود این که نیمار چند ماه است در پایتخت فرانسه زندگی می‌کند، هنوز فرصت دارد تا خود را با نحوه مربیگری امری وفق دهد. باید دید در ماه‌های آینده شرایط برای  بازیکن برزیلی فرق خواهد کرد یا نه.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید