ورود و قیمت نجومی آیفون ایکس به ایران دروغ بود

کدخبر: ۱۸۸۳۶۵
در حالی‌که رسما روز 12 آبان توزیع آیفون ایکس در بازارهای برگزیده جهان شروع می‌شود، برخی سایت‌های ایرانی خبری از ورود آن به بازار کشورمان داده‌اند که به نظر می رسد کذب باشد.
ورود و قیمت نجومی آیفون ایکس به ایران دروغ بود

به گزارش خبرآنلاین ، آیفون 999 دلاری که باید در بازار ایران حدود 4 تا 4.5 میلیون قیمت پیدا کند، از روز 12 آبان 1396 وارد بازار آمریکا و چند بازار برگزیده خواهد شد، اما برخی از سایت‌ها در بخش موبایل دست به انتشار خبری جعلی درباره ورود این گوشی به بازار ایران زده‌اند .در این شرایط معمولا سوء استفاده کنندگان نیز پولی چند برابر قیمت اصلی را از خریدار ایرانی طلب می‌کنند.

این رسم مردود چند وقتی است که با صبر و حوصله علاقمندان کم رنگ شده و بعد از مدتی گوشی جدید با افت قیمت کاذب مواجه شده و قابل خرید می‌شود.

لذا به کاربران ایرانی توصیه می‌شود اخبار مربوط به آیفون جدید را دور از هیجانات احساسی، از خبرگزاری‌های رسمی و معتبر دریافت کنند تا به دام جعل کنندگان و دلالان سیاه که هیچ موبایلی را به صورت واقعی در دست ندارند؛ نیفتند.

در خبر های منتشر شده از ورود آیفون ایکس به ایران قیمت 64 گیگا بایتی آن 16 میلیون و 256 گیگا بایتی نیز 23 میلیون تومان قیمت گذاری شده بود که این ارقام بسیار غیر منطقی و عجیب به نظر می رسند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید