همسر نخست وزیر اسرائیل بازجویی شد

کدخبر: ۱۸۸۴۶۷
همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام رفتار نادرست با کارکنانش بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفته است.
همسر نخست وزیر اسرائیل بازجویی شد

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، در پی شکایت و پرونده مرتبط از سوی یکی از خدمتکاران منزل سارا نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، وی بار دیگر باید مورد بازجویی قرار گیرد.

پلیس اسرائیل روز دوشنبه تایید کرد که این شکایت از سوی زنی ارائه شده که پس از ارائه شکایت علیه سارا نتانیاهو در هفته قبل با تهدید روبه‌رو شده است. این زن همسر نخست وزیر اسرائیل را به بدرفتاری حین کار در منزل نخست وزیر اسرائیل متهم کرده است.

این زن خدمتکار درخواست غرامت 64 هزار دلاری کرده است.

یکی از سخنگوهای خانواده نخست وزیر اسرائیل به درخواست خبرگزاری فرانسه درباره این پرونده شکایت و رسیدگی پلیس پاسخی نداد اما به رسانه‌های اسرائیلی گفت که این اتهامات بی پایه و اساس است و تلاشی دیگر برای مخدوش کردن چهره نخست وزیر اسرائیل محسوب می‌شود.

زن خدمتکاری که از سارا نتانیاهو شکایت کرده وی را به این مساله متهم کرده که با او همانند برده رفتار می‌کرد.

این شکایت یکی از جدیدترین اتهامات علیه خانواده نتانیاهو است که به بروز گمانه زنی‌هایی در این باره منجر شده که آیا نخست وزیر اسرائیل در نهایت از سمتش استعفا می‌دهد یا خیر.

سارا نتانیاهو با دادگاهی احتمالی به اتهام سوءبرداشت از صندوق‌های دولتی نیز روبه‌رو است. همچنین در فوریه 2016، دادگاهی در اسرائیل خانواده نتانیاهو را به پرداخت 170 هزار "شِکِل" به دلیل سوءرفتار با یکی از خدمتکارانشان محکوم کرد.

خود نتانیاهو نیز با اتهام فساد مالی روبه‌روست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید