احتمال نامزد نشدن ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ وجود دارد

کدخبر: ۱۸۸۵۱۹
۲ عضو ارشد حزب جمهوریخواه آمریکا از احتمال نامزد نشدن «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیوزویک،  سناتور «رند پل»  و «کریس کریستی» فرماندار نیوجرسی، از احتمال نامزد نشدن «دونالد ترامپ» در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا سخن گفته اند.

سناتور رند پل در این رابطه گفت: هر چند ترامپ میلیون ها نفر را برای رقابت های ۲۰۲۰ تشویق می کند اما جمهوریخواهان نباید اینطور تصور کنند که وی برای انتخابات نامزد می شود. در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ احتمال انجام انتخابات درون حزبی وجود دارد. جمهوریخواهان باید از این نکته مطمئن شوند که آیا ترامپ در انتخابات آتی نامزد می شود یا خیر. به نظر من این موضوع در سال سوم ریاست جمهوری وی مشخص می شود.

کریستی نیز در این رابطه گفت: اگر ترامپ مجددا نامزد انتخابات شود از او حمایت می کنم اما مطمئن نیستم که این اتفاق رخ می دهد. چهار سال زمان زیادی است بویژ برای فردی که تمام زندگی خود را در سیاست نبوده ، بنابراین فکر می کنم این سال ها روی ترامپ تاثیر متفاوتی داشته باشند. از همین رو مطمئنم که رئیس جمهور انتخابی خواهد کرد که به نفع خود، خانواده اش و کشور باشد.

به نوشته نیوزویک، تحقیقات رابرت مولر در خصوص دخالت روسیه در انتخابات آمریکا که روز گذشته با اعلام اتهام علیه «پل منفورت» رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ و «ریک گیتس» شریک تجاری وی همراه شد، می تواند شانس ترامپ را در انتخابات ۲۰۲۰ کم کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید