تصمیم خودخواهانه بیرانوند

کدخبر: ۱۸۸۵۳۳
علیرضا بیرانوند شیرینی کلین‌شیت خود و صدرنشینی دوباره پرسپولیس را با تایید احتمال پیوستنش به تراکتورسازی، به کام هواداران پرسپولیس تلخ کرد.
تصمیم خودخواهانه بیرانوند

 او دیشب بعد از پیروزی 2-0 پرسپولیس بر سایپا در جمع خبرنگاران اعلام کرد که با برانکو صحبت کرده و احتمالا در نیم‌فصل دوم برای گذراندن دوران سربازی خود به تراکتورسازی خواهد رفت. او در پاسخ به سوالی درباره محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات هم مدعی شد که باید به فکر آینده خودش باشد! این حرف‌های بیرانوند درباره جدایی احتمالی‌اش از پرسپولیس است: «من باید به فکر خودم باشم چون جام جهانی نزدیک است، می‌خواهم تلاش کنم و با نظر کادرفنی به جام جهانی بروم. باید تصمیم بگیرم این چند ماهی که برای دریافت کارت پایان خدمت لازم دارم را بگذرانم تا کارم انجام شود. من دو، سه هفته برای تصمیم‎گیری وقت لازم دارم. با پرسپولیس هم قرارداد دارم اما اگر بروم برمی‌گردم. ضمن اینکه باید خانواده خودم را هم در نظر بگیرم چون آنها در زندگی ورزشی من نقش زیادی داشته‌اند.»

با این اوصاف جدایی بیرانوند از پرسپولیس و پیوستنش به تراکتورسازی جدی است و او فقط تا پایان نیم‌فصل در جمع سرخ‌ها خواهد بود. با این شرایط پرسپولیس باید به دنبال جذب یک دروازه بان دیگر باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید