تیم ملی فوتبال ایران بدون بازی بزرگ

کدخبر: ۱۸۸۸۹۲
در همه ۷ سال گذشته، تیم ملی نتوانسته با تیم‌های بزرگ بازی‌های دوستانه برگزار کند. بهانه مسئولان تیم ملی هم همیشه این بوده که کارلوس کی‌روش درخواست بازی‌های دوستانه بزرگ را نداده است.
تیم ملی فوتبال ایران بدون بازی بزرگ

 مسئولان فدراسیون فوتبال همیشه پشت کی‌روش پنهان می‌شدند. اتفاقی که البته منحصر به برگزار شدن بازی‌های دوستانه نیست. اما حالا که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی به روشنی بازی‌های دوستانه بزرگ درخواست کرده است تیم ملی باید با پاناما و ونزوئلا بازی کند. تیم ملی و وزارت ورزش از ۷ بازی دوستانه‌‌ای که کی‌روش در برنامه تیم ملی گنجانده حمایت کرده‌اند اما در شرایطی که ژاپن و عربستان با تیم‌های بزرگی مثل بلژیک، برزیل و پرتغال بازی خواهند کرد تیم ملی قرار است با تیم‌هایی بازی می‌کند شاید نتوانند تیم ملی را با چالش‌ مواجه کنند.

 این بازی‌ها هم البته با تصمیم‌های دقیقه آخر برنامه‌ریزی می‌شوند و برای مثال ۳ حریف آینده تیم ملی هنوز مشخص نشده‌اند و تیم‌های بزرگ در حال پر کردن تقویم‌شان هستند. همان چیزی که باعث عصبانی شدن سرمربی تیم ملی شده و او این عصبانیت را در اردوی تیم ملی هم نشان داده است. 

در شرایطی که دولت حاضر است بدهی‌های باشگاه‌های دولتی را که ناشی از سوءمدیریت هستند بپردازد هنوز نه فدراسیون و نه دولت حاضر نشده‌اند هزینه برگزاری بازی‌های دوستانه را بپردازند. بازی‌هایی که اگر درست مدیریت شوند حتی می‌توانند برای فدراسیون و ورزش درآمد هم ایجاد کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید