مدعی جدید نیمکت استقلال از راه رسید

کدخبر: ۱۸۸۸۹۶
تا قبل از اینکه ونفرد شفر به استقلال بیاید برخی از پیشکسوتان استقلال مدعی حضور روی نیمکت این تیم بودند. در این بین شانس مهدی پاشازاده از بقیه بیشتر به نظر می‌رسید.
مدعی جدید نیمکت استقلال از راه رسید

خیلی‌ها معتقدند این اتفاق بالاخره یک روز خواهد افتاد. اما حالا یک نفر دیگر هم هست که خیلی جدی از این رویا حرف می‌زند. محمود فکری کاپیتان اسبق استقلال که حالا سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان است و این تیم را به صدر جدول دسته لیگ آزداگان برده است. حرف‌های فکری را در این باره بخوانید:

-چرا به نیمکت استقلال فکر نکنم؟ من سال‌ها بازیکن و کاپیتان این تیم بوده‌ام و از این خانواده هستم، بنابراین دوست دارم روزی سرمربی استقلال شوم؛ البته باید تجربه بیشتری کسب کنم و اگر روزی به استقلال آمدم، بتوانم تأثیرگذار باشم و باعث شادی دل هواداران شوم.

-رحمتی سال‌ها در استقلال بود، نباید از زحمات او هم به سادگی بگذریم، اما اگر قرار است کنار گذاشته شود، این موضوع باید توسط مسئولان استقلال صورت بگیرد. آنها به تیم اشراف کامل دارند. البته خود مهدی بیشتر از هرکس می‌داند که می‌تواند باز هم در استقلال بماند و یا اینکه خداحافظی کند.

- باید صبور باشیم، سرمربی آلمانی استقلال تازه به این تیم آمده و خیلی زود است که بخواهیم در مورد او قضاوت کنیم، باید حداقل ۶ تا ۷ هفته به شفر فرصت دهیم تا بتواند در استقلال جا بیفتد، بازیکنان را به خوبی بشناسد و آن موقع اگر نتیجه نگرفت از او انتقاد کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید