فرمول موفقیت برانکو

کدخبر: ۱۸۸۹۰۳
زدن گل زودهنگام، فرمول ثابت برانکو برای پیروزی در بازی‌های اخیر بوده است.
فرمول موفقیت برانکو

استرس بازی سخت با سایپای پرستاره، برای پرسپولسی‌ها خیلی طولانی نبود و آن‌ها با زدن دو گل، در همان دقایق ابتدایی پرونده بازی را بستند. یک هفته قبل و در دربی حساس تهران هم پرسپولیس خیلی سریع به گل رسید و با حفظ نتیجه، از این بازی هم دست پر خارج شد.

زدن گل زودهنگام و حفظ نتیجه یا بیشتر کردن اختلاف، فرمول ثابت پرسپولیس در بازی‌های اخیر بوده است. قبل از استقلال و سایپا، استقلال خوزستان قربانی این روش پرسپولیس شد و حتی در بازی برگشت با الاهلی و الهلال هم پرسپولیسی‌ها با زدن گل زودهنگام، خیلی سریع از حملات‌شان نتیجه گرفتند.

آمار پرسپولیس سی دقیقه ابتدایی بازی‌های این فصل، فوق العاده است. آن‌ها در سی دقیقه ابتدایی بازی، ۹ گل زده‌اند و فقط یک گل خورده‌اند. جالب اینکه آن یک گل هم مقابل پیکان، باعث شکست پرسپولیس شد و زمانی که حریف از این حربه استفاده کرد، پرسپولیسی‌ها نتوانستند به بازی برگردند. به گزارش وبسایت نود، پرسپولیس با سه برد پیاپی، دوباره به روزهای خوبش برگشته و هر ۶ گلی که در این سه بازی زده، حاصل همین روش و در سی دقیقه ابتدایی مسابقه بوده است.فرمول جدیدی که توانسته تیم برانکو را از خطر بحران، به روزهای خوب برگرداند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید