ریاضت اقتصادی شدید در یک باشگاه فوتبال ایران

کدخبر: ۱۸۹۰۶۵
چند روز پیش بود که حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت تهران در مصاحبه‌ای ادعا کرد وضعیت این باشگاه مثل همیشه خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد. جهانیان همچنین مدعی بود که یکی دو روز دیگر مجوز آسیایی شدن این تیم صادر خواهد شد.
ریاضت اقتصادی شدید در یک باشگاه فوتبال ایران

اما در حالی که از نظر جهانیان اوضاع نفت کاملا گل و بلبل است و هیچ مشکلی وجود ندارد، مصاحبه بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که اوضاع باشگاه نفت از فاجعه هم فراتر رفته است. احمد امیرکامدار یکی از بازیکنان این تیم که هفته گذشته مقابل استقلال هم به میدان رفت در مصاحبه‌ای گفت: «واقعا شرایط برای ما آزاردهنده است و مشکلات زیادی در باشگاه نفت وجود دارد که نمی‌دانیم در مورد آنها با چه کسی صحبت کنیم. از لحاظ امکانات با مشکل مواجه هستیم و با اینکه ۱۱ هفته از مسابقات گذشته است، بازیکنان فقط ۱۰درصد پول گرفته‌اند. فکر می‌کنم خیلی از تیم‌های محلی شرایط بهتری نسبت به نفت تهران دارند. قبل از بازی با استقلال در اردو می‌خواستم غذا بخورم ولی ظاهرا غذا را کم گرفته بودند و من با ۴ قاشق برنج مقابل استقلال بازی کردم. در تیم ما مشکلاتی وجود دارد که خیلی‌ها اطلاعی از آن ندارند و فقط امیدوارم که هرچه زودتر تکلیف باشگاه نفت به معنای واقعی روشن شود.» امروز هم خبر رسید بازیکنان نفت با توجه به پاس نشدن دوباره چک‌های‌شان، به اعتصاب خود ادامه دادند و تمرین نکردند.

این تمام ماجرا نیست و تیم‌های پایه‌ای نفت اوضاع بدتری دارند. روز گذشته در جریان بازی‌های لیگ برتر نوجوانان، بازیکنان نفت به تعداد نفراتشان جوراب یک رنگ نداشتند و بازیکن تعویضی برای ورود به زمین مجبور بود جوراب بازیکنی را که از زمین خارج می‌شود را بپوشد و این کار درست در کنار زمین انجام شد.

با این حال جهانیان اصرار دارد که مشکل خاصی در نفت وجود ندارد و این اداره کل تربیت بدنی استان تهران است که در راه صدور مجوزهای این باگشاه سنگ اندازی می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید