کاروان خودرویی ترامپ: مقاوم در برابر موشک و تسلیحات شیمیایی+ عکس

کدخبر: ۱۸۹۱۵۶
سرویس مخفی آمریکا در اقدامی نادر به آمریکایی‌ها اجازه داد که مشاهده کنند چطور آنها کاروان خودرویی دارای تجهیزات ویژه رئیس‌جمهور آمریکا را در سراسر جهان جابه‌جا می‌کنند.
کاروان خودرویی ترامپ: مقاوم در برابر موشک و تسلیحات شیمیایی+ عکس

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، این آژانس امنیتی تصاویری در توئیتر منتشر کرده که در آنها یک ناوگان خودروها به داخل یک هواپیمای ترابری عظیم C-۱۷ Globemaster منتقل می‌شوند.

این تصاویر در حالی گرفته شده که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا تور 12 روزه سفرش به پنج کشور آسیایی را از جمعه آغاز کرده است.

در میان این خودروهای ویژه، خودروی شخصی رئیس‌جمهور به نام "دیو" به چشم می‌خورد.

سرویس مخفی در این توئیتش در کنار دو تصویر نوشت، "با سفر رئیس‌جمهور آمریکا به آسیا ما نتوانستیم دیو را جا بگذاریم". خودروی "دیو" یک لیموزین کادیلاک پیشرفته است که در برابر حملات با سلاح‌های شیمیایی، بمب‌های جاده‌ای و حتی موشکی مقاوم است. این خودرو مجهز به تجهیزات پیشرفته فوریت‌های پزشکی و ارتباطی نیز هست.

دولت آمریکا به دنبال یک خودروی ریاست جمهوری جدید با اسم رسمی "کادیلاک وان" است و شرکت جنرال موتورز وظیفه تولید این خودروی ریاست جمهوری جدید را به عهده دارد.

برنامه برای ساخت تعداد نامشخصی از این "دیو" جدید براساس گزارش‌ها 15.8 میلیون دلار بوده و اوایل سال آینده میلادی تکمیل خواهد شد.

هزینه ساخت مدل فعلی که مورد استفاده باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق و در حال حاضر ترامپ است 1.5 میلیون دلار برآورد شده است.

رئیس‌جمهور آمریکا 12 لیموزین مشابه دارد که در مقر سرویس مخفی نگهداری شده و تحت نگهبانی 24 ساعته هستند.

57587564

 
 
 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید