یک جابجایی مثبت در ترکیب استقلال

کدخبر: ۱۸۹۳۷۹
با حضور بهنام برزای تغییرات زیادی در ترکیب استقلال بوجود خواهد آمد. احتمالا شفر، برزای را برای نیمکت‌نشینی به استقلال نیاورده است و او یکی از یازده مرد اصلی میدان در نیم‌فصل دوم خواهد بود.
یک جابجایی مثبت در ترکیب استقلال

حضور بهنام برزای در استقلال معادلات جدیدی را در جناح راست مطرح خواهد کرد. از احتمال نیمکت‌نشینی یا تغییر پست خسروحیدری یا وریا غفوری یا اتفاقات دیگری که رخ خواهد داد. یکی از این تغییرات اما شاید تغییر پست شجاعیان باشد. اتفاقی که هافبک این روزها نه چندان سرحال و آماده استقلالی‌ها را خوشحال خواهد کرد. شجاعیان بهترین بازی‌هایش در گسترش فولاد را در پست هافبک میانی انجام داد و در همین پست هم چهره شد و حتی به تیم ملی هم رسید. شجاعیان اما به دلیل ترافیک هافبک در استقلال مجبور شد به کناره‌ها برود و در این پست نتوانست به اندازه پست تخصصی‌اش کارآمد باشد. حالا حضور بهنام برزای شاید فرصتی باشد تا این بازیکن بتواند با بازگشت به پست تخصصی‌اش توانایی‌هایش با پیراهن استقلال را بیشتر نشان بدهد.

شفر در این مدت نشان داده که اعتقاد چندانی به جپاروف نداشته و اصراری به بازی دادن او ندارد. به همین دلیل شجاعیان کار خیلی سختی برای محکم‌کردن جایش در میانه میدان نخواهد داشت. البته یکی از خصوصیات مثبت شجاعیان، توانایی بازی در چند پست است که کار را برای سرمربی راحت می‌کند که بتواند برای هافبک گران‌قیمت آبی‌ها جایی در زمین پیدا کند و مجبور به نیمکت‌نشین کردن او نشود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید