خدمات رسانی به مدارس نباید قطع شود

کدخبر: ۱۸۹۶۴۷
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: نباید تحت هیچ شرایطی خدمات رسانی به مدارس آموزش وپرورش قطع شود.

به گزارش ایسنا  محمد کاظم نظری در نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی افزود: پیاده روی اربعین حسینی علاوه بر اینکه یک نماد شیعی است به یک پدیده جهانی تبدیل شده و از همه ادیان در این مراسم شرکت می کنند.

وی بیان کرد: در واقع این ایدئولوژی حق محور جایگزین مناسبی برای تمام نظامهای فکری و ورشکسته جهانی خواهد بود .

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بعد از خانواده، آموزش و پرورش همواره پیشگام ترین نهاد برای جهت دهی به ارزش ها، اهداف و خلاقیت ها در نوجوانان و جوانان بوده و از موثرترین مراکز مشورت پذیری و نقش آفرینی است .

نظری با نگاهی به مناقشات ادارات و دستگاه های خدمت رسان با آموزش وپرورش، تصریح کرد: نباید تحت هیچ شرایطی خدمات رسانی به مدارس آموزش وپرورش قطع شود و گفت: بدهی های جاری مدارس باید با برنامه ریزی مدیران و آموزش وپرورش پرداخت شوند .

وی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش یک شورای راهبردی است و باید در این شورا به مسائل کلان و اساسی آموزش و پرورش پرداخته شود .

فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد: امروزه یکی از مباحثی که بسیار آزار دهنده است همین بحث قبیله و طایفه گرایی است که بعضآ ناخواسته به آن دامن زده می شود، بنابراین آموزش و پرورش باید تقویت باورها و ارزشهای انسانی و دینی را از طریق فرهنگ سازی در مدارس نهادینه کند .

نظری با بیان اینکه هدف این جلسه چیزی جز جلب مشارکت همه ی دستگاه‌های دولتی برای کمک به تعلیم و تربیت، نیست، اضافه کرد: توقع این است که ادارات مشارکت جدی داشته باشند .

به گزارش ایسنا، در این جلسه علاوه بر موضوعات خاص آموزش وپرورش در خصوص مسائل ایمنی آموزشگاه‌ها و سلامت دانش آموزش بحث و تبادل نظر شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید