بدل محمدرضا گلزار در برنامه علی ضیا + عکس

کدخبر: ۱۸۹۶۷۱
علی ضیاء در برنامه روز گذشته فرمول یک از محمدرضا امامی بدل محمدرضا گلزار رونمایی کرد و این برنامه با حضور رضا پرستش بدل مسی برگزار شد.
نمناک؛ برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیاء روز گذشته میزبان بدل سوپراستار سینمای کشورمان بود . درحالی که بازار رونمایی از بدل چهره های سرشناس در کشورمان بسیار داغ است علی ضیاء در برنامه روز گذشته اش از بدل محمدرضا گلزار رونمایی کرد.
 

بدل محمدرضا گلزار

بدل محمدرضا گلزار در شبکه یک سیما

محمدرضا امامی جوان مدلینگی که به تازگی هم به جمع بازیگران پیوسته است علاقه زیادی به محمدرضا گلزار دارد و شباهت او به اینبازیگر کشورمان باعث شد تا علی ضیاء در برنامه روزگذشته فرمول یک میزبان محمدرضا امامی و رضا پرستش بدل مسی بازیکن تیم فوتبال بارسلونا باشد.

 

بدل محمدرضا گلزار

محمدرضا امامی بدل محمدرضا گلزار در برنامه فرمول یک

محمدرضا امامی در این برنامه در خصوص شباهتش به سوپراستار سینمای ایران گفت :چند سالی است که از طریق فضای مجازیمتوجه شده ام شبیه محمدرضا گلزار هستم.در کار مدلینگ بودم و تئاتر هم کار کرده ام. قرار است به زودی در سینما نیز ایفای نقش کنم.

از کودکی در کرمانشاه به بازیگری علاقه داشتم. من محمدرضا امامی هستم نه محمدرضا گلزار و نمی خواهم از نام ایشان سوءاستفاده کنم. برخی کارگردان های سینما به من گفته اند بیا و نقش آقای گلزار را بازی کن اما من نپذیرفته ام و دوست دارم در کنار ایشان بازی کنم.

من همیشه می گویم من شبیه گلزار نیستم بلکه یک هوادار کوچک و دوستدار ایشان هستم. خدمت آقای گلزار سلام می کنم، من همیشه شما را دوست داشتم و سعی نکردم از اسم بزرگ شما سوءاستفاده کنم و دوستتان دارم.

 

رضا پرستش

رضا پرستش بدل مسی در برنامه فرمول یک

رضا پرستش بدل مسی نیز دیگر مهمان علی ضیاء در این برنامه بود که با حضور در بارسلونا و رفتاری که مسی با بدل ایرانی اش کرد حسابی حاشیه ساز شده بود.

بدل گلزار و بدل مسی

محمدرضا امامی بدل محمدرضا گلزار و رضا پرستش بدل مسی در برنامه فرمول یک

دکتر محمد اصفهانی خواننده سرشناس کشورمان نیز روز گذشته مهمان برنامه فرمول یک شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید