خدمت بهتر به مردم ملاک انتخاب مدیران است

کدخبر: ۱۸۹۷۲۴
استاندار جدید مازندران مهم ترین ملاک انتخاب مدیران و تحول در استان را خدمت بهتر به مردم دانست و گفت که نگاه فراجناحی را در انتخاب مدیران دستگاه های اجرایی به عنوان نماینده عالی دولت لحاظ می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد اسلامی روز پنجشنبه در بازدید از طرح زباله سوز غرب مازندران در نخستین مصاحبه اش با خبرنگاران افزود که مدیرانی را برای دستگاههای ستادی استانداری و مدیران دستگاه اجرایی انتخاب می کند که شایستگی لازم را برای خدمات رسانی به مردم داشته باشند و اولویت اصلی آنها خدمت به مردم باشد.

وی با رد انتصابش به گروهها و جناح های سیاسی مرسوم در کشور ، خود را حامی سیاست های دولت تدبیر و امید در مازندران معرفی کرد و گفت : مدیرانی که بتوانند براساس نگاه جدید و سیاست دولت تدبیر و امید خود را وفق دهند در مسند مدیریتی باقی خواهند ماند.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار داشت : با مدیرانی که نتوانند خود را با سیاست های دولت دوازدهم و برنامه مدیریت ارشد جدید استانی وفق دهند، در کمترین زمان ممکن برکنار می شوند.

اسلامی بدون اشاره به نام خاصی گفت که در نخستین روزهای آغاز فعالیتش در استانداری دستور تغییر مدیرانی را داده است که احساس کرد در خدمت رسانی بهتر به مردم و ساماندهی فعالیت های مرتبط دچار مشکل هستند.

استاندار جدید مازندران در نخستین سفر استانیش تنها 2 روز پس از استقرار در استانداری به منظور بازدید از طرح زباله سوز مازندران به شهر نوشهر در غرب این استان سفر کرد.

طرح زباله سوز نوشهر یکی از پنج طرح ساماندهی زباله 3 هزار تنی در روز در این خطه شمال کشور است که با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و در سال جاری نزز 100 میلیارد ریال اعتبار دارد.

استاندار مازندران قرار است در این سفر در مراسم اربعین حسینی در جمع مردم چالوس شرکت و با خانواده یکی از شهدای غرب مازندران هم دیدار کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید